`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, March 23, 2013

TERKINI! SAH! @PapaGomo BUKAN PENGUNDI HANTU!!

Kita semua tahu Rafizi Ramli, pegawai berwajah lembut bertali leher warna merah jambu, kalut dengan cubaan character assasination kepada individu yang didakwa Papa Gomo, untuk mempertahankan boss beliau.

Rajin beliau mencari perkara-perkara yang boleh dipakai untuk downgrade individu yang didakwa Papa Gomo itu sampai mempamerkan Semakan Daftar Pemilih yang didakwa milik individu tersebut.

Berdasarkan kepada nombor RF142863 dan nombor kad pengenalan individu tersebut, Rafizi membuat andaian wujud pengundi hantu dan sebagainya.



Sebenarnya MiM musykil dengan kerajinan Rafizi Ramli untuk cuba memperlekehkan individu yang di dakwa Papa Gomo itu.

Dan MiM percaya ramai di antara kita yang percaya bulat-bulat dengan 'bukti' yang ditunjukkan oleh Fizi tanpa menyelidiki sendiri sama ada benar atau tidak.

So, cara yang paling senang untuk kita percaya atau tidak kepada 'pendedahan' Pengarah Strategi PKR itu ialah memeriksa sendiri di web Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia. 

Anda klik di sini dan masukkan nombor RF142863 : http://daftarj.spr.gov.my/DaftarjBM.aspx

Dan di bawah adalah jawapannya :



Rupa-rupanya, tiada rekod bagi nombor RF142863! 

So, macam mana sekarang? Apakah Rafizi Ramli telah mengubahsuai 'bukti' beliau untuk menuduh wujudnya pengundi hantu?

Maklumlah, begitu senang untuk edit gambar dan info zaman sekarang terutamanya pihak kaki fitnah pembangkang, sama seperti Tian Chua yang edit serta fitnah kononnya DS Najib Razak bergambar dengan Al-Tantunya!

Pihak Rafizi dan media pro-pembangkang seperti biasa, sudah tentu akan melenting melompat menyalahkan Suruhanjaya Pilihanraya. Mereka akan mendakwa agensi tersebut telah 'memadam' rekod dan sebagainya.

Mungkin akan keluar analisis Rafizi atau kenyataan 'orang dalam' dan sebagainya untuk mempertahankan kenyataan awal beliau. Itu perkara biasa dalam politik!

Apa pun, sudah tidak ada wujud 'pengundi hantu' yang didakwa Papa Gomo itu. Case closed.

Nampaknya, Fizi terpaksa cari modal lain. Tetapi, apa-apa pun, MiM sarankan Fizi supaya menarik balik dahulu kenyataan beliau yang menyalahtafsirkan ayat Al-Quran! BACA SINI


p/s : Sambil-sambil melayari web SPR itu, MiM sarankan anda semak juga daftar pemilih anda dan keluarga. Pilihanraya sangat hampir.

- DrMiM

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.