`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, March 19, 2013

(VIDEO) LAWYER BURUK YANG BERCAKAP GUNAKAN KEPALA LUTUT... KAH KAH KAH !


Kata ORANG MELAYU DOLU-DOLU beb... gua gunakan perkataan MELAYU kerana BANGSAT-BANGSAT ini lah yang selalu MENDAKWA sebagai PEJUANG ORANG MELAYU dan KONON nya MEMPERTAHANKAN CIRI-CIRI KEMELAYUAN... yang dalam ERTI KATA mengamalkan CARA HIDUP MELAYU... KEBUDAYAAN MELAYU dan BAHASA MELAYU... dimana didalam BAHASA MELAYU sudah tentu mempunyai  UNGKAPAN-UNGKAPAN serta PERIBAHASA-PERIBAHASA dan PERPATAH-PERPATAH sebagai PANDUAN HIDUP kepada ORANG MELAYU.

Yang lebih MENARIK lagi apabila BANGSAT-BANGSAT ini juga mengatakan pulak bahawa MELAYU ITU ISLAM dan ISLAM ITU MELAYU... namun begitu BANGSAT-BANGSAT ini jugak lah yang selalu MELUPAKAN serta MENGENEPIKAN apa yang mereka PERJUANGKAN dan apa yang mereka UCAPKAN... ekoran dari itu maka ada diantara UNGKAPAN-UNGKAPAN serta PERIBAHASA-PERIBAHASA dan PERPATAH-PERPATAH yang ada dalam KAMUS MELAYU telah BERTAMBAH iaitu yang BARU... disamping yang lama BERTUKAR SEBUTAN BARU.

Namun begitu MAKSUD serta TUJUAN nya TETAP SAMA walaupun bunyi nya ada KELAINAN... sebagai CONTOH nya ialah PERPATAH yang berbunyi "BODOH MACAM LEMBU" yang sekarang ini telah DITUKAR kepada "BODOH MACAM UMNO"... walaupun bunyi dihujungnya sudah bertukar dari LEMBU kepada UMNO tetapi TUJUAN ASAL dan MATLAMATNYA tetap sama beb... yang mana ia menggambarkan LEMBU yang TAK TAHU BERFIKIR tapi masih tetap ada lagi yang dapat MENGATASI kemampuan LEMBU TAK TAHU BERFIKIR iaitu UMNO... kah kah kah !.

Ada beberapa lagi lah UNGKAPAN dan PERPATAH MELAYU yang BERTAMBAH ekoran dari "BODOH MACAM UMNO" tersebut... ianya seperti "MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI" dan yang TERBARU adalah "MACAM UMNO JAGA KESELAMATAN NEGARA"... yang ini TIMBUL bila saja PENGGANAS SULU MENCEROBOH LAHAD DATU... mana tidaknya beb... PENGGANAS YANG BERSENJATA MENCEROBOH tapi MENTERI KDN yang juga SEPUPU SEPAPAT SEPEPET kepada PERDANA MENTERI tetap MENGGUNAKAN KEPALA LUTUT dengan mengatakan yang PENCEROBOH BUKAN PENGGANAS atau MILITAN...  kah kah kah !.

Lepas tu boleh pulak BERUNDING dengan PENGGANAS SULU tu beb... TAK PASTI sama ada PERANTARAAN digunakan... kerana dah namanya RUNDING beb... BERUNDING pulak dengan PENGGANAS bukanya RUNDING PROJEK... sedangkan RUNDING PROJEK pun masih PERANTARAAN DIGUNA PAKAI apa lagi BERUNDING DENGAN PENGGANAS SULU beb... tak kan boleh BERUNDING TERUS dengan PENGGANAS SULU tersebut... kalau ada PERANTARAAN tak kan RAKYAT tak tahu sampai sekarang siapa dia PERANTARA PERUNDINGAN  tersebut... apakah dia ORANG SULU IC MALAYSIA atau ORANG MALAYSIA yang mempunyai IC SULU... kah kah kah !.

Kerana ada LAWAK BODOH semasa PERUNDINGAN tersebut beb... bila kenyataan yang mengatakan PENGGANAS SULU nak jumpa SELEBRITI sebelum BERUNDUR... apa CERITA dengan SELEBRITI tersebut... siapa dia SELEBRITI tersebut beb... apa kah dia SAFIE APDAL yang didakwa sebagai KETURURUNAN SULU... tapi difahamkan beliau bukan KETURUNAN SULTAN SULU tapi KETUTURUNAN LANUN SULU... dan ini selalu dikatakan oleh MENTERI KDN yang juga SEPUPUPU SEPAPAT SEPEPET kepada PERDANA MENTERI setiap kali BERUCAP pada PENGGULUNGAN Perhimpunan Agong Umno (PAU)... bukan gua yang cakap beb... kah kah kah !.


Apa pulak lah gua MELALUT sampai ke LAHAT DATU ni beb... kah kah kah... berbalik kepada Tajuk diatas yang berbunyi LAWYER BURUK YANG BERCAKAP GUNAKAN KEPALA LUTUT... siapa lagi beb kalau bukan ZUL KULUM... yang bercakap GUNA KEPALA LUTUT  dengan melupakan PERPATAH MELAYU   yang berbunyi "CAKAP SIANG PANDANG-PANDANG DAN CAKAP MALAM DENGAR-DENGAR"... tapi pada LAWYER BURUK SPESIS KATAK HARAMJADAH ni lain sikit beb... pada beliau tak kira SIANG atau MALAM bila BERCAKAP aje maka KEPALA LUTUT lah dijadikan SANDARAN... sepatutnya biarlah ada PERASAAN MALU kalau pun MARUAH DAH TERGADAI beb... kah kah kah !.

Tapi kalau dah namanya BARUA UMNO... mana ada lagi PERASAAN MALU dan MARUAH bila bercakap... sebab itu dengan SELAMBA aje beliau menyebut pihak yang mengganggu CERAMAH beliau sebagai ABU JAHAL beb... sedangkan KERJA MENGGANGGU CERAMAH ORANG ni kalau TAK SILAP gua yang PALING PAKAR ialah ISI PERUT UMNO BANGSAT... cuma ianya tak DIDAKWA kerana ada nya LESEN JAMINAN PEMIMPIN UMNO... yang mana LESEN tersebut Pihak Polis pun tak boleh buat APA-APA... ianya juga dikenali sebagai LESEN BESAR SAMSENG UMNO... sebab itu sampai sekarang mana ada SAMSENG UMNO BANGSAT yang DITANGKAP dan DIDAKWA oleh Pihak Polis... kalau ada cuba bagi tau gua SIAPA dan DIMANA... kah kah kah !.

Beliau SEOLAH-OLAH sedang BERDAKWAH macam Nabi Muhammad SAW MENYAMPAIKAN DAKWAH lah beb... kan Nabi Muhammad SAW telah DIGANGGU oleh ABU JAHAL semasa BERDAKWAH... habis tu apasal lu BERHENTI beb... kenapa tak teruskan aje beb... kan ke kalau lu MATI dalam BERDAKWAH pada ketika itu... maka lu akan MATI SYAHID... apa lu tak nak MATI SYAHID ke ZUL KULUM... kan ke MATI SYAHID tu IMPIAN setiap PENDAKWAH... mungkin lu ni dah SALAH BACA KITAB kot ZUL KULUM... hanya dengan satu GANGGUAN terhadap CERAMAH BARUA UMNO... sudah lu anggap orang lain sebagai ABU JAHAL... kah kah kah !.

Apa pulak yang orang lain nak anggap pada SAMSENG-SAMSENG UMNO BANGSAT yang boleh dikatakan MENGGANGGU hampir setiap PROGRAM Pakatan Rakyat (PR) beb... kalau dengan sekali GANGGU dan jadi ABU JAHAL... berapa kali ABU JAHAL dah TERKENA kat BATANG HIDUNG ISI PERUT UMNO... tak kan bila lu BARUA UMNO kena GANGGU aje maka yang MENGGANGGU tu ABU JAHAL... tapi bila SAMSENG UMNO HARAMJADAH mengganggu CERAMAH atau PROGRAM PR itu dinamakan JIHAT ya beb... konon nya PERJUANGAN lu bukan untuk MENANG Pilihan Raya... tapi demi AGAMA... BANGSA dan NEGARA... weekkkk tuihhhh... kah kah kah !.

Apa pasal lu tak LETAK JAWATAN sebagai Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru selepas DIPECAT dari PKR kalau BUKAN KERANA KERUSI beb... lebih baik aje lu CERMIN MUKA lu tu ZUL KULUM... sebelum nak bercakap soal AGAMA... BANGSA  dan NEGARA... gua teringat semasa PERHIMPUNAN BEBAS ANWAR 901... perggghhh... lu punya GERTAK boleh buat orang KECUT TELOR beb... konon nya lu akan MENGHALANG PERHIMPUNAN BEBAS ANWAR 901 jika ianya diadakan... lu ingat tak semasa itu lu bercakap di Shah Alam... gua dengar pun rasa nak TERKENCING-KENCING beb... tapi SAMPAI KE SUDAH Perhimpunan BEBAS ANWAR 901... BAYANG TELOR lu pun gua tak nampakbeb... kah kah kah !.


hemmmmm..... nak masuk umno takut beb... seolah-olah orang kawasan kulim-bandar baru tu bodoh dan tak tahu yang beliau tu barua umno... tapi pelik lah beb... apa pasal semun barua umno takut untuk masuk umno ya beb... apakah itu tanda umno akan mampos... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul meloyakan heeeee... A B U.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.