`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, March 19, 2013

Video Mahasiswa UITM Mengamok Tersebar

UITM.

Harus diingat bukan semua student UITM tue penyokong bn. Yelah mungkin dulu ye. Dulu oke, dulu. Tapi zaman sekarang berbeza dari zaman dulu. Zaman sekarang ;

1. Saja2 menyokong umno untuk dapatkan sesuatu.. **berlakon.

2. Memang tak sokong umno dan memang tak minat nak berlakon.

3. Memang tegar UMNO.

4. Sokong UMNO untuk korek rahsia, maklumat dan etc.

5. Sokong UMNO untuk dapatkan kerja kat agensi kerajaan.. link kan banyak woo..

Sekarang kita perhatikan pula alasan2 di atas. Berapa banyak alasan yang sokong UMNO kerana UMNO itu sendiri? Hanya ada 1 alasan. Berapa ramai plak berlakon sokong UMNO, buat2 sokong ataupun tak sokong UMNO langsung? Ya alasan nya lebih banyak dari yang benar2 sokong UMNO.

Kadang2 bila dok kutuk2 UITM, dok kutuk2 student dia, yang pro pembangkang pun terasa juga. Mereka grade UITM ma. Jangan generalisekan ia. Anak sedara aku pun UITM juga. Tapi bukan UMNO. Itu yang pasti. 

Hehe.

Lihat video bawah neh. Video yang mahasiswa pro bn tak meraikan demokrasi. Tak reti nak hormat perlembagaan. Dan tak faham maksud berdikusi cara aman. Maaf, aku benar2 minta maaf kalau ada orang yang akan ingat individu2 yang merepek dalam video itu jenis sakit mental. Aku tak akan dorong sesiapa letakkan komen negatif terhadap student UITM yang tak sihat akalnya itu, harap maklum, oke? 

Dan err.. terima kasih kerana memaparkan akhlak tak cerdik. Senang sket nak sebar kat orang.

KAH KAH KAH 




- amenoworld

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.