`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Tuesday, August 20, 2013

MELAMPAU ! VIDEO PENGHINAAN & PELAN UNTUK HAPUSKAN SISTEM SULTAN !! @PDRMsia


Kita tentu terkejut dengan satu pendedahan di dalam you tube yang bertajuk (Tergempar) Ust Wan Ji Hapuskan Sistem Sultan. 

Lihat video di bawah :

Video Wan Ji dan pelan menghapuskan Sistem Sultan

Terdapat pelan untuk menghapuskan sistem Sultan pada tahun 2030 dan diganti dengan negara Republik.

Terdapat komentar yang mendakwa bahawa video ini adalah rakaman sulit yang diupload oleh orang dalam. 


Sebelum ini, Wan Ji yang juga blogger pro-PAS, Al-Bakistani, pernah mengkritik hebat kepimpinan PAS dan Anwar Ibrahim. Di antaranya :
“Kalau dia (Nik Aziz) bertanding, dia kekal juga sebagai Menteri Besar..contoh..lepas itu, dia meninggal (dunia)..(baru) nak letak (calon)..masa (itu) bergaduh (tentang calon pengganti)..macam mana nak buat, sebab (ketika itu sudah) tidak ada penenang..”, katanya. 
Katanya, sekiranya, pakatan pembangkang berjaya memerintah negara, Datuk Seri Anwar Ibrahim bukan lah calon terbaik untuk menjadi Perdana Menteri (PM) kerana Ketua Umum PKR itu, kini sudah tidak diyakini rakyat. 
“Aku tak yakin seratus peratus rakyat ni nak kepada Anwar Ibrahim. Aku tak yakin..” katanya. seterusnya
Lihat juga printscreen di bawah :


Di antara yang ditulis oleh penyokong parti PAS itu :
4. Seni Tulisan Zainul Faqar: seni coretan kisah forum oleh Zainul Faqar yang di'link'kan oleh Ustaz Wan Ji sebenarnya adalah seni golongan Yahudi yang cuba memecah-mecahkan orang Islam dengan menggambarkan sesuatu realiti normal sebagai perpecahan, perselisihan dan perbalahan bagi tujuan yang tertentu. Sebagai contoh mereka telah cuba menggambarkan nabi-nabi dahulu berbeza dengan nabi Muhammad SAW seperti harta ghanimah nabi-nabi terdahulu di makan oleh api yang turun daripada langit dan perkara ini tidak berlaku kepada nabi Muhammad SAW. seterusnya
 


Untuk rekod, Zainul Faqar yang didakwa mempunyai seni golongan Yahudi oleh Azharuddin Mat Said itu merupakan pegawai Lim Guan Eng DAP di Pulau Pinang.

Maka, apakah benar dakwaan video ini telah didedahkan oleh orang dalaman yang mahu menutup mulut blogger pro-PAS ini?

Walaubagaimana pun, MiM berharap agar pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap blogger pro-PAS ini kerana kenyataan beliau itu bersifat menghina sistem Raja negara ini. 

Penghinaan seperti 'Setan' dan 'Babi' dan pelan untuk menghapuskan sistem Sultan ini tidak boleh dibiarkan begitu sahaja.


Anda baca artikel ini KLIK SINI dan KLIK SINI.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.