`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Tuesday, November 18, 2014

Amuk Syak Rakan, Isteri Jalin Hubungan Sulit


[Harian Metro] Chukai: Berang selepas mengesyaki sahabat baik mempunyai hubungan sulit dengan isteri, seorang lelaki bagaikan dirasuk apabila bertindak memukul rakan terbabit menggunakan objek keras dalam kejadian di Kampung Baru Kiri, Kemasik, dekat sini, kelmarin.

Dalam kejadian itu, mangsa berusia 22 tahun dikatakan parah sehingga terpaksa dikejarkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) selepas mengalami kecederaan teruk akibat tindakan suspek terbabit.

Menurut sumber, kejadian jam 8.30 malam itu dipercayai disedari penduduk kampung itu yang kemudian memaklumkan nasib malang menimpa mangsa kepada abangnya yang ketika itu berada di rumahnya di kampung sama.

Katanya, terkejut dengan berita itu, abang mangsa yang bekerja sebagai buruh berusia 24 tahun bergegas ke rumah suspek bagi melihat kejadian itu.

Namun, sebaik tiba di rumah suspek, abang mangsa terkejut mendapati adiknya terbaring dalam keadaan separuh sedar dan segera membawa mangsa ke Hospital Kemaman sebelum membuat laporan polis.

“Mangsa yang cedera di bahagian selaput mata dikejarkan ke HSNZ untuk rawatan lanjut pada jam 10 malam,” katanya.

Menurutnya, susulan laporan berkenaan, polis ke rumah suspek bagi melakukan tangkapan pada jam 12.10 tengah malam, semalam, tetapi suspek tidak ditemui, dipercayai melarikan diri.

“Berdasarkan siasatan awal, suspek dikatakan bertindak demikian apabila tidak puas hati dengan mangsa yang disyaki ada hubungan sulit dengan isterinya,” katanya.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Asisten Komisioner Wan Abd Aziz Wan Hamzah ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu.

Beliau berkata, usaha mengesan suspek masih dijalankan dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kejadian itu tampil bagi membantu siasatan. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.