`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Wednesday, November 9, 2016

Tiada Lagi Bayaran RM1 Di Hospital Kerajaan

Adakah dengan ini bayaran satu ringgit di semua hospital hospital kerajaan akan dihapuskan yang mana bayaran penuh akan dikenakan pada pesakit mengikut kadar seperti yang dikenakan oleh hospital atau klinik swasta?
Mengikut surat ini sebanyak 10 buah hospital telah mengenakan bayaran penuh, melalui fasa satu dan dijangka pada fasa dua yang akan datang, lapan lagi hospital akan mengenakan bayaran yang sama.
Ini kerana pemerintah telah mendapati ia merupakan perlaksanaan yang mendapat sambutan dari rakyat dan boleh mendatangkan keuntungan pada kerajaan.
Apa sudah jadi kerajaan UMNO ni, sudahlah subsidi secara beransur ansur akan dihapuskan. Ditambah lagi perkhidmatan kerajaan yang tampak semakin membebankan rakyat.
Apa lagi perkara yang boleh dinikmati oleh rakyat yang tinggal di sebuah sebuah negara yang kaya raya? Sedang sebelum ini klinik 1Malaysia pun ada.
Benarlah, kini pemerintah berhadapan dengan krisis kewangan yang cukup kritikal. Sebelum ini kita tahu ada beberapa hospital yang tidak dapat memberikan perkhidmatan sebab kehabisan bekalan. 
Ingin sangat admin mendengar penjelasan dari semua Menteri berhubung perkembangan ini. Adeh 
#politikbolos 

1 comment:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.