`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, December 18, 2016

Flash floods hit KL after heavy afternoon downpour

Bangsar lrt flooded.
Bangsar lrt flooded.

KUALA LUMPUR: Several areas in the city were hit by flash floods following an afternoon storm.
High water levels near the LRT station in Jalan Bangsar trapped a number of vehicles and caused several lanes to be inaccessible to motorists.
Motorists travelling along Jalan Maharajalela (near the Monorail Station), Jalan Kemuja In Bangsar and Jalan Pudu (near the Tung Shin Hospital) were also affected by floods.
City Fire and Rescue Department operations chief Samsol Maarif Saibani ‎said in a statement that the rain started at 2.11pm on Saturday.
He said heavy rain was also reported at Jalan Telawi, Jalan Maarof, Jalan Sg Besi, Lebuhraya Sultan Iskandar, Jalan Tuanku Abd Halim, Jalan Tun Sambathan, Bulatan Dato' Onn, Jalan Ampang, Jalan Sultan Ismail, Jalan Raja Chulan, Jalan Maharajalela, Jalan Pantai Baru, Bandar Tun Razak, Jalan Semantan, Jalan Budiman, Jalan Tun Razak as well as several areas in the city. -Star

1 comment:

  1. saya pendatang baru di ROOM ini ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada Aki Sholeh Paty , berkat bantuan No togel 4Dnya 7888 yang aki berikan ternyata benar2 tembus, saya tidak tau harus berbuat apa untuk membalas kebaikan AKI,awalnya saya kurang yakin dengan angka yang MBAH berikan, tapi ternyata alhamdulillah saya menang 4D lagi dan sionya, sudah berapa banyak peramal yang saya hubungi tidak ada satupun yang tembus malahan hutang-hutang saya bertambah banyak,kini kehidupan saya jauh lebih sukses dari pada sebelumnya ini semua berkat bantuan AKI SHOLEH PATY,bagi teman-teman pembeli kupon putih yang tidak pernah merasakan kemenangan 4D silahkan hubungi Aki Sholeh Paty di nomor : 0852-4466-9169-dan angka yang di berikan AKI SHOLEH PATY dalam7 putaran ini tidak perna meleset,anda jangan mudah tergiur dengan janji-janji saatnya kita perlu bukti hanya AKI SHOLEH PATY yang menjamin 100% kemenangan.kalau mau bukti hubungi sekarang. SEMOGA.JP

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.