`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, May 12, 2017

Ku Nan says Umno logo on City Hall premises was 'a trial run'



Umno secretary-general Tengku Adnan Tengku Mansor said Umno's 71st anniversary logo appearing on Kuala Lumpur City Hall's (DBKL) headquarters along Jalan Raja Laut was a "trial run".
Tengku Adnan said this when asked whether Umno paid for the advertisement on the giant vertical display which covers the 34-storey building.
"For DBKL, the (digital display on) the building is still at the trial stage, it's not ready yet.
"So I asked them to use (the Umno anniversary logo) for trial," he told journalists in Putrajaya today.
However, Tengku Adnan, better known as Ku Nan, said Umno paid for the digital advertisement in other areas.
"For example, in Pavilion and other places, we were charged and we paid," he said.
Yesterday, netizens uploaded photographs and video of Umno's 71st anniversary logo appearing on the 34-storey DBKL building on social media.

DAP's Segambut MP Lim Lip Eng had complained about the display, stating that the federal opposition would have received flak if the did the same on iconic buildings in Pakatan Harapan-held states.
Tengku Adnan lamented the criticism, accusing critics of being jealous of Umno.
"Everything I do they want to get angry. It's not only that (display on DBKL headquarters), they are also angry over (the display of the Umno anniversary logo) at Pavillion, Jalan Klang Lama and Segambut.
"Why do they want to be angry? We paid for it, so what is the problem?
"They are jealous because they have not done anything," he said.
Tengku Adnan then claimed that the PKR-led Selangor government too made use of roundabouts in the state to convey its message.- Mkini

1 comment:

  1. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga sutu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan ki sholeh paty dan menceritakan sosok ki sholeh paty, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. Ki sholeh paty berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh paty di 085-244-669-169 agar di berikan arahan.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.