`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, June 19, 2017

Lelaki belasah isteri dalam lif mulakan hukuman penjara

Ia selepas percubaannya membatalkan hukuman itu ditolak Mahkamah Tinggi hari ini.
VIDEO INSIDE
tampar-isteriGEORGE TOWN: Lelaki yang dilihat dalam sebuah klip video 4 tahun lalu membelasah isterinya di hadapan 2 orang anak mereka di dalam sebuah lif, hari ini gagal dalam mengubah hukuman 8 bulan penjara ke atasnya.

Bekas pegawai Jabatan Perkhidmatan Veterinar, Mohammad Affandi Ismail dijatuhkan hukuman itu oleh Mahkamah Majistret Bukit Mertajam pada Mei tahun lepas.
Pesuruhjaya Kehakiman Mahkamah Tinggi, Abdul Wahab Mohamed berkata mahkamah bertindak betul dalam keputusannya menghukum Affandi, 41, yang menyerang isteri pertamanya, pekerja kilang Siti Khadijah Ahmad Ramli, 41.
Kejadian berlaku dalam sebuah lif di sebuah hospital swasta, pada 12 Ogos, 2013.
Wahab memerintahkan hukuman penjara Affandi bermula hari ini.
Ketika keputusan dibacakan, Affandi dilihat menggeleng-geleng kepalanya.
Selepas keputusan Mahkamah Majistret tahun lalu, dia dibebaskan dengan jaminan.
Tuduhan di bawah Kanun Keseksaan itu membawa hukuman maksimum 1 tahun penjara atau denda RM2,000. -FMT

1 comment:

  1. Ada 7 tahun saya jadi tki di singapura akhirnya impian saya tercapai untuk pulang ke indonesia,terima kasih MBAH SERO atas bantuannya,saya bisa berkumpul kembali dengan keluarga di kampung,karna melalui jalan togel sekarang saya bisa sukses,ini semua berkat bantuan MBAH SERO yang memberikan angka 4d bocoran singapura,alhamdulillah dapat 250 juta,saya sangat bersyukur kebun orang tua yang dulunya di gadai buat biaya saya untuk berangkat kesingapura,kini sudah saya tebus kembali,tanpa bantuan beliau mungkin belum bisa saya pulang kampung,terima kasih banyak MBAH SERO jasa-jasamu tidak akan saya lupakan,bagi saudarah2 di indonesia maupun di luar negeri butuh bantuan,apalagi yang terlilit hutang silahkan tlpn atau sms di nomor 082 370 357 999 atas nama MBAH SERO,beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah memberkan hasil,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktikannya,inilah kisah nyata dari saya ibu irma tki singapura..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.