Wednesday, January 15, 2014

Islam Terbukti Benar,Hukuman Rotan Punggung Mampu Ubati Ketagihan Arak Dan Seks

 Ada satu cara baru untuk mengurangkan ketagihan anda , tetapi ia  amat menyakitkan. Ahli psikologi di sebuah klinik dadah Siberia menggunakan hukuman dera untuk membantu  penagih dadah, alkohol dan juga penagih seks  untuk membaiki kehidupan mereka . Rawatan pelik ini ialah merotan punggung pesakit dengan kayu ataurotan .

"Kami rotan pesakit di bahagian punggung dengan tujuan mengurang ketagihan. Profesor Marina Chukhrova memberitahu The Siberia Times. Rupa-rupanya, terdapat beberapa prinsip saintifik yang kukuh tentang pemukulan ini. 


Chukhrova dan Dr Jerman Pilipenko telah mengkaji teknik rotan ini  dapat mengurangkan endorfin , yang dikenali sebagai "hormon kebahagiaan", dan kesakitan dapat merangsang otak mereka untuk melepaskan endorfin ke dalam badan , menjadikan mereka berasa lebih baik tentang diri mereka tanpa menggunakan mana-mana  ubat perangsang.

Hukuman rotan counteracts  dapat meningkatkan semangat untuk hidup bagi penagih dan mengurangkan kecenderungan membunuh diri dan gangguan psikosomatik, " kata Pilipenko . Beliau mengakui teknik mereka mendapat banyak keraguan dari rakan-rakan doktor yang lain, tetapi menegaskan perbuatan sakit sebagai suntikan terhadap tekanan.




-ijoks2009-
Bukankah dalam islam hukuman bagi peminum arak dan penzina yang belum berkahwin adalah rotan.
Subahanallah,dengan bertambahnya ilmu pada hari ini,kebenaran ajaran islam semakin terserlah..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.