Monday, February 24, 2014

PRK KAJANG .. JAMUAN MAKAN MALAM YANG BUAT UMNO MEROYAN????


DAP akan mengadakan Jamuan Makan Malam "Dari Kajang Ke Putrajaya" pada 21 Mac 2014 bertempat di Tempat Letak Kereta Pasar Sg. Chua, Kajang.

Harga tiket untuk satu meja adalah seperti berikut: * RM500 (atau RM50/tiket individu) * RM1000 (gold sponsorship) * RM2000 (platinum sponsorship)

Pertanyaan: 012-7325558 (KC Chan). Bayaran boleh dibuat kepada akaun bank DAP Selangor (Maybank 014178129598).

Macam mana UMNO tak berang naik angin satu badan .... yang bertanding di PRK DUN N25 Kajang DSAI dari KEADILAN ... yang sibuk bertungkus lumus berhempas pulas anjurkan Jamuan Makan Malam Berbayar paling murah pun RM50 sekepala adalah DAP untuk kutip dana.

Berlainan dengan BN .. calonnyanya dari MCA bernama Chew Mei Fun .. yang bertungkus lumus berhempas pulas bermati-matian bekerja untuk calon BN adalah UMNO yang di kepalai oleh Pengarah Pilihanraya PRK Kajang merangkap Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor, Noh Omar dan seluruh jentera UMNO Selangor dan seluruh negara.

Sekarang nak tuduh DSAI jadi kuda tunggangan DAP sudah tak boleh dan di terima rakyat sebab kenyataan dan hakikatnya UMNO kini pula yang kelihatan jadi balaci suruhan hamba abadi kepada MCA.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.