`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, August 22, 2023

Muda sokong calon Amanah tanding PRK Pulai, Simpang Jeram

 

Pengerusi Eksekutif Muda Johor, Azrol Rajani berharap calon Amanah dapat menang demi meneruskan perjuangan Allahyarham Salahuddin Ayub.

PETALING JAYA: Muda memberi sokongan penuh kepada calon Amanah yang akan bertanding pada PRK Parlimen Pulai dan DUN Simpang Jeram pada bulan depan.

Pengerusi Eksekutif Muda Johor, Azrol Rajani berkata mereka bersetuju dua kerusi itu diberikan kepada Amanah sebagai tanda penghormatan kepada penyandangnya, Allahyarham Salahuddin Ayub.

“Muda mengucapkan semoga maju jaya kepada Amanah serta Pakatan Harapan (PH) dalam PRK itu.

Ads by Kiosked

“Kami juga berharap mereka berjaya meraih kemenangan demi meneruskan perjuangan Allahyarham Salahuddin untuk kepentingan rakyat.

“Muda Johor tetap komited terhadap aspirasi rakyat dan akan terus memperjuangkan keadilan dan perubahan untuk masa depan lebih baik,” katanya menurut Berita Harian.

Beliau berkata, keputusan parti itu tidak bertanding PRK berkenaan sebagai penghargaan mendalam terhadap bakti dan sumbangan Salahuddin, khususnya sejak awal penubuhan Muda Johor.

“Beliau tokoh yang banyak memberikan pandangan dan nasihat berharga kepada kami di peringkat awal pembentukan parti.” - FMT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.