`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, September 29, 2013

BERITA TERKINI : TUN MAHATHIR YANG RASMIKAN SYARIKAT PENGUBAHAN WANG HARAM !

AGAK-AGAK lu orang lah kalau ditanya dengan Tun Mahathir APAKAH beliau masih ingat dengan Syarikat yang berasaskan PELABURAN EMAS dimana KELUARAN nya beliau pernah RASMIKAN... lu orang rasa lah apa jawapan dari beliau beb... rasa-rasa gua sudah tentu lah antara jawapan nya ialah SAYA LUPA... SAYA TAK INGAT... SAYA TAK PASTI... atau kalau jawapan yang lagi CANGGIH dari MULUT LONGKANG beliau ialah TANYA LAH ANWAR atau pun kenapa ANWAR TAK HENTIKAN... kah kah kah !. sumber

Rupa-rupa nya beb Syarikat Genneva Malaysia Sdn Bhd (GMSB) yang satu ketika dulu pernah DIRASMIKAN keluaran nya oleh Tun Mahathir... yang mana ianya adalah didalam senarai KESALAHAN PEGUBAHAN WANG HARAM... gila beb bukan nya sikit tapi melibatkan URUS NIAGA hampir RM5.5 Billion... yang gua rasa PARA PELABUR terdiri dari ISI PERUT UMNO... ialah kalau dah  BEKAS Perdana Menteri merangkap BEKAS Presiden Umno yang merasmikan mana tak ramai ISI PERUT UMNO TERPEDAYA beb... lagi pulak tu ianya adalah Tun Mahathir PEMIMPIN BERWAWASAN 2020... kah kah kah !.

Mungkin ada yang akan kata itu bukan salah Tun Mahathir beb... dia mana tahu yang itu adalah PENGUBAHAN WANG HARAM... aiii kan ke beliau dikenali sebagai PEMIMPIN SERBA TAHU... tak kan tahu pasal PENGUBAHAN WANG HARAM beb... dan rasa gua pun UNDANG-UNDANG tersebut DIGUBAL semasa beliau menjadi Perdana Menteri... lu orang sendiri tahu lah kan beliau menjadi Perdana Menteri bukan nya sekejap tapi 22 Tahun... bukan nya seperti TIGA Perdana Mneteri sebelum beliau dan DUA Perdana Menteri selepas beliau beb... yang paling baru ni pun HAMPIR-HAMPIR NAK RUYUP dan MENUNGGU MASA aje... kalau tidak tak kan sampai DIGELAR oleh KAWAN dan LAWAN seumpama MAHA-FIRAUN... mungkin kerana LAMA nya... selain itu gua tak pasti lah pulak... kah kah kah !.

Kalau lu orang tengok gambar semasa beliau MERASMIKAN keluaranya Syarikat tersebut... pergghhh... siapa lah ISI PERUT UMNO yang TAK YAKIN dengan Syarikat tersebut... lebih-lebih lagi ISI PERUT UMNO yang dikatakan sendiri oleh Tun Madey sebagai TIDAK CERDIK SUDAH BERPULUH TAHUN... HANGUS lah duit Orang Melayu dikerjakan oleh Orang Cina dengan BANTUAN Tun Mahathir beb... pulak tu Pengarah Syarikat yang DIDAKWA boleh dikatakan hampir semua adalah BERSTATUS DATUK... ada yang serendah umur 37 tahun aje beb sudah BERGELAR Datuk... lu bayangkan lah dalam umur 37 Tahun sudah Berstatus Datuk... MAMPOS lah lu Orang Melayu DITIPU oleh Pemimpin Umno beb... kah kah kah !.  Mat Indera Sipejuang   sumber SH  


hemmmmm..... projek terkini beliau ialah bagaimana untuk menjadikan anak bapak sebagai perdana menteri yang berslogankan berani berubah... apa yang berani berubah itu lu orang kena tanya lah sendiri dengan anak bapak tu beb... kah kah kah... A B U.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.