`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, June 27, 2014

BUKTI PANAS, PEGUAM DIUGUT BILA DEDAH " MESYUARAT RAHSIA DI AUSTARLIA" .....



oleh:  Kamal Hisham Jaafar di Hava Harp Okulu


UGUTAN TERHADAP Peguam Kamal Hisham kerana MENDEDAHKAN wujudnya "SECRET MEETING DI AUSTRALIA" yang baru didedahkan beberapa jam yang lalu.

Bukan mudah untuk memperjuangkan Kebenaran dan Nasib Rakyat, ugutan, tohmahan, hinaan, "kena frame dengan tuduhan palsu" dan berbagai pekara negatif adalah cabaran yang terpaksa dilalui dan diterima.

Saya HANYA berpegang kepada Prinsip iaitu BERKATA BENAR WALAUPUN IANYA PAHIT DAN SAYA TIDAK AKAN SESEKALI SUJUD SELAIN SUJUD KEPADA ALLAH..


Saya tidak takut langsung dengan UGUTAN-UGUTAN seperti ini kerana saya percaya kepada apa yang saya sedang PERJUANGKAN. Menang atau Kalau itu bukan matlamat saya, apa yang PENTING adalah "membangkitkan kesedaran Rakyat dan Pemimpin yang telah diberi Amanah" untuk bangun dari buaian mimpi indah dan melaksanakan tanggung jawap mereka terhadap Agama, Bangsa dan Negara.

Saya HANYA berharap rakan rakan dapat mendoakan keselamatan saya dan keluarga jika teringat sewaktu lepas bersolat setiap hari. Selagi saya bernafas MAKA selagi itu kebenaran saya akan perjuangkan.

Saya akan PERTAHANKAN setiap inci Tanahair kita dari "dirampas" oleh pihak Asing.

Kepada yang menghantar UGUTAN ini, bertaubatlah dan kembalilah ke Jalan Allah, INGATLAH hari sesudah Mati yang kita semua akan lalui. Kepada Pihak Polis bertindak untuk menyiasat perkara ini, Janganlah kerana ianya melibatkan VVIP maka kertas siasatan "menyebelahi VVIP", "Saya mungkin tidak Berjaya sekarang Namun apa yang PASTI saya akan Berjaya satu Hari Nanti"......Allahuakhbar!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.