`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, October 30, 2015

Dipaksa Lakukan Oral 5 Lelaki, Bukti Gagalnya Undang-undang Jenayah Malaysia..



JENAYAH di Malaysia makin menjadi-jadi. Ini membuktikan sistem perundangan ciptaan manusia di Malaysia gagal memberi jaminan keamanan dan ketenangan kepada manusia di dunia dan di akhirat.


Berita ini..

Di Kemaman, hujung minggu lalu seorang pelajar tingkatan lima yang membonceng motosikal bersama teman lelakinya bertukar tragedi apabila dia dicabul oleh lima lelaki dan dipaksa melakukan s*x oral terhadap kesemua mereka.

Kejadian jijik itu juga turut dirakam oleh salah seorang suspek menggunakan telefon bimbit.

Memetik laporan dari NST berkata gadis tersebut, 17, dari sebuah kampung di sini keluar dari rumahnya pada jam 11 pagi mengikut teman lelakinya yang juga berusia 17 tahun dengan menaiki motosikal.


Bagaimanapun, malang menimpa apabila motosikal yang dinaiki mereka rosak 30 minit kemudian di Kampung Paya Seratus di Binjai.


Dua lelaki kemudian tiba-tiba muncul dari semak samun dan kemudian menangkap pasangan itu. Pasangan tersebut kemudian ditarik ke sebuah pondok berhampiran, dimana kedua-dua remaja itu disuruh membuang baju masing-masing.


Lelaki-lelaki terbabit kemudian mengasingkan gadis itu dan teman lelakinya dan membawanya keluar dari pondok, dimana beberapa lagi lelaki lain sedang menunggu.


Gadis itu kemudian dipaksa melakukan s*ks oral kepada kelima-lima suspek yang mana salah seorang dari suspek merakam kejadian tersebut.


"Suspek kemudian meninggalkan mangsa di tempat kejadian. Teman lelakinya kemudian muncul keluar dari dalam pondok dan berkata dia diancam dan diarah untuk tidak campur tangan.


"Kedua-dua remaja terbabit kemudian diselamatkan oleh orang yang lalu lalang.


Bimbang video rakaman kejadian tersebar di internet, gadis terbabit membuat laporan di Balai Polis Chukai pada hari yang sama.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Superintendan Mohd Said Ibrahim, mengesahkan kes itu, dan berkata polis sedang memburu kesemua suspek.


Saranan


Oleh itu, tidak salah sekiranya undang-undang jenayah ciptaan manusia tersebut dikaji semula, dan alternatifnya adalah sistem perundangan Islam yang sesuai dengan majoriti rakyat di negara ini.  


Undang-undang yang dilaksakan di Malaysia sekarang ini, bukanlah undang yang berasal dari kaum Cina atau kaum India, tetapi dari penjajah yang menjajah nusantara ini ratusan tahun. Apalagi apabila umat Islam ada undang-undangnya sendiri yang dibuktikan dalam sejarah, dapat menjamin kebahgiaan di dunia dan di akhirat. (IH)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.