`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Tuesday, November 7, 2023

APABILA PEMIMPIN MELAYU JUAL NEGERI DIA UNTUK UNTUNG LEBIH

 

OK bang I hear you. Video Abang memang bagus dan tepat sekali. Tetapi orang Melayu sendiri tak buat apa pun.  Orang Melayu sanggup melihat tanah dan negeri mereka dijual oleh pemimpin dan orang politik Melayu. Non stop depa jual negara sendiri macam bas ekspres Sungei Petani ke Kuala Lumpur. Non stop.

Tengoklah video yang ini pula. Mengumumkan ketibaan angkatan tentera pekerja asing dari Bangladesh di KLIA. 


 

Kalau satu kepala RM20,000 cuba kira berapa JUTA Ringgit yang terlibat dalam video ini saja. Saya kira lebih daripada 150 orang Bangladesh sedang berarak dalam video ini. That is already RM3.0 JUTA.

(Saya dapat angka RM20,000 itu daripada seorang pekerja Bangladesh juga.)

Cuba fikir Tuan-Tuan setiap kali dua kapalterbang tiba dari Bangladesh ia melibatkan "business mengimpot orang Bangladesh" bernilai kurang lebih RM3.0 Juta. Perkara ini berlaku hampir setiap hari.

Sebenarnya bilangan pekerja Bangladesh dalam negara kita sudah lebih daripada mencukupi. Sehingga ramai Bangladesh sekarang tidak mempunyai majikan. Mereka kerja sendiri atau membuka bisness sendiri. Bilangan Bangladesh dalam negara kita easily lebih daripada DUA Juta orang. Mungkin TIGA Juta. 

Tetapi kroni, orang politik, pemimpin parti dan hantu-hantu lain sudah terasa duit juta-juta daripada mengimpot orang Bangladesh masuk dalam negara kita. They have tasted the money.

Jadi kepada orang Melayu, what are you going to do?  Negara kita sedang dijual secara borong.

The views expressed are those of the writer and do not necessarily reflect those of MMKtT.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.