`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!






 

Thursday, November 25, 2010

EXPOSED: ROMANCE BETWEEN PERMAISURI SITI AISHAH AND SYED ABDULLAH AL ATTAS (FINAL PART)


"Cinta Syyhh"

21 days to go....




Mystery the moon
A hole in the sky
A supernatural nightlight
So full but often right
A pair of eyes a closing one
A chosen child in golden sun
A marble dog that chases cars
To farthest reaches of the beach and far beyond into the swimming sea of stars

The cosmic fish they love to kiss
They're giving birth to constellations
No riffs and oh no reservation
If they should fall you get a wish or dedication
May I suggest you get the best
For nothing less than you and I
Let's take a chance as this romance is rising over before we lose the lighting
Oh bella bella please
Bella you beautiful luna
Oh bella do what you do
Do do do do do

You are an illuminating anchor
Of leagues to infinite number
Of crashing waves and breaking thunder
Tiding the ebb and flows of hunger
You're dancing naked there for me
You expose all memory
You make the most of boundary
You're the ghost of royalty imposing love
You are the queen and king combining everything
Intertwining like a ring around the finger, of a girl
I'm just a singer, you're the world
All I can bring ya
Is the language of a lover
Bella luna, my beautiful beautiful moon
How you swoon me like no other

May I suggest you get the best
Of your wish may I insist
That no contest for little you or smaller I
A larger chance yet, but all them may lie
On the rise, on the brink of our lives
Bella please
Bella you beautiful luna
Oh bella do what you do
Bella luna
My beautiful beautiful moon
How you swoon me like no other, oh oh oh

Bermula "Cinta Syyhh" ini di Istana Kayangan Pak Habib

Siapakah yang telah membatalkan saat-saat akhir keterampilan Mantan Permaisuri Agung Siti Aishah dalam filem arahan MJamil bertajuk "Momok Jangan Panggil Aku" yang mana aisyah telah bersetuju dan sanggup berenang dalam kolam renang selama 1 jam untuk menguruskan badan. Betapa sukarnya saya ketika berhadapan dengan MJamil ketika itu kerana poster, bunting dan lain-lain dalam proses percetakan diatas persetujuan Aishah pada awalnya. Saya kena maki "kaw-kaw" punya melalui telefon dan sms dengan MJamil ketika itu) Saya padam 'smsnya' kerana dia adalah kawan saya. Saya faham beliau menanggung kerugian besar kerana Aishah menarik diri disaat-saat akhir..tapi akhirnya...
Dalam buku kisah "Cinta Syyhh" banyak perkara pahit saya kena telan...s aya akan berkongsi pengalaman ini dengan pembaca sekelian


Semua pemberian dari aisyah yang berharga untuk diri saya sendiri seperti percutian keluar negara dengan menaiki 'jet peribadi', kereta berjenama, wang ringgit, handphone dan lain-lain semuanya saya tolak tetapi gelang jam berharga RM19.00 dari tangannya sendiri saya terima?
Semuanya terjawab dalan buku "Cinta Syyhh"


Kenapa Aisyah tidak sebulu dengan Tengku Puteri Zahariah binti Sultan Salehuddin Abdul Aziz Shah(Kuyah) merupakan puteri Sultan Selangor, Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Alhaj ibni Almarhum Sultan Hisamuddin Alam Shah? Benarkah Aishah sibuk membeli-belah bersama keluarganya ketika Almarhum Tuanku sedang gering ketika itu? Buku "Cinta Syyhh" mengupasnya...

Ada juga yang fitnah ayahku ada skandal dengan Kuyah atas pendedahan "Cinta Syyhh" ini. Macam-macamlah dia orang ni...tak tau asal usul cerita main 'bedal' jer...tapi saya tak ambil 'port' langsung sebab dah faham sangat dengan 'kelompok-kelompok PHD' ni. Yang menaikkan atau menjatuhkan manusia ditangan tuhan bukan manusia.

Kalau setakat nilai tanah lebih RM10 juta milik ayahku (S.H.ALATTAS) yang aku duduki sekarang seluas 11 ekar di Janda Baik ini , aku masih boleh pandang sebelah mata lagilah sebab banyak lagi 'billionair' kat luar sana tetapi aku sangat kagum dengan kekayaan ilmunya, tawakkal, kenalan, budi bahasa dan paling aku tabik pada ayahku kerana mempunyai ribuan anak angkat yang menyayanginya dan memanggilnya 'abah' dari semua pelusuk dunia dari pelbagai bangsa, umur dan kerjaya.


Dah terlanjur ni aku nak ucapkan selamat pulang kepada adek aku yang kedua Syed Ahmad Abdul Hadi Alattas kerana berjaya dalam misinya membawa motor kapcai 128cc dari Kuala Lumpur ke London secara solo dan akan tiba semula di Kuala Lumpur pada hari Sabtu ini 28-11-10 kalau diIZINkannya. Saya akan maklum kepada anda sebarang info terkini.

Dato Seri juga ada buat hal dengan adek saya ni...adusss...saya akan sertakan buktinya di blog ini... tunggu...harap bersabar...kenapalah perangai Dato Seri macam ni...

Yang x tahu apa-apa lebih baik duduk diam-diam jer. Takyahlah komen yang merapu sebab saya x pernah pun jawab satu pun komen anda. Wallahi, Watallahi, Wabillahi.. Kerana komen negatif yang diberi rasanya dari 'kelompok yang sama' . ermmmph..sukatilah labu..mekasih banyak-banyaklah kerana andalah yang buat 'hits' sehingga 1 juta lebih dalam masa x sampai 20 hari. Banyak tu..kalau nak buat duit dari nuffnang dah bolehlah tapi itu bukan tujuannya.


Anda boleh dapatkan kisah benar "Cinta Syyhh" ini dari laman sesawang 'Agendadaily' sebab mereka hubungi saya sendiri untuk maklumat terkini dan ulasan mereka lebih telus.


Anda juga boleh lawati blog ini sebagai rujukan kerana ianya lebih terbuka. Saya tidak mengenalinya tapi kalau tidak silap (kalau salah mohon maaf) pemiliknya ada minta izin dari saya untuk 'publish' cerita ini dari 'facebook' dan saya katakan padanya "berkata benarlah walaupun pahit'. Sebaik-baiknya sesiapa yang ingin dapat maklumat terkini boleh hubungi saya untuk mendapatkan nombor talian peribadi saya untuk mendapatkan cerita sahih agar tidak menimbulkan fitnah, tidak tersasar dan yang paling penting dapat keizinan dari saya sendiri. (email saya - uncleseekers@gmail.com). Ingatlah, segala berita yang disampaikan kita harus bertanggungjawab dunia dan akhirat". Jangan lupa etika kewartawanan. 4W 1H - (Why, When, Whom, Where & How). Tapi kalau nak 'hentam' jugak seperti biasalah prinsip saya, anda bebas berbuat apa-apa kerana saya tak beri anda seposen dan anda juga tak beri saya seduit 'hentam jer labu'

courtesy of UncleSeekers

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.