`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!





Sunday, November 28, 2010

EXPOSED: ROMANCE BETWEEN PERMAISURI SITI AISHAH AND SYED ABDULLAH AL ATTAS (FINAL 3)


"Cinta Syyhh"

16 days to go....


Ramainya yang telah menyihir Aishah...Mama sendiri tak pernah marah Aisyah berpeluk dengan lelaki. Yang korang sibuk pasal apa? Mama mesti pelik bagaimana syed boleh dapat gambar-gambar 'seumpama' ini. Kamera Aisyah yang berwarna hijau itu sentiasa berada di dalam begnya. Syed pun tak tau bila masa gambar Syed berpelukan dengan Aisyah dan lelaki lain dicuci dan dimana! Tetapi Allah Maha Kaya dan Syed tidak pernah menyangka tetiba satu hari bulan Julai 2010 ada seorang hamba Allah dari Kuala Lumpur datang ke Janda Baik semata-mata hendak memberikan gambar 'seumpama' ini pada saya. Saya dimaklumkan bahawa gambar-gambar itu telah di'cuci' di kedai gambar Pavilion pada bulan Jun 2010. 4 bulan saya simpan gambar ini dan saya termenung! Banyak-banyak manusia dalam dunia ini kenapa saya pula yang terpilih memiliki gambar 'seumpama' ini?

Adakah Ustaz ini juga telah menggunakan ilmu sihir....? Dato Seri..., Aisyah perlukan seorang suami dan sudah terlalu lama menjanda. Beliau perlukan seseorang untuk bermanja....Janganlah disekat nafsu dan perasaannya. Beliau berkahwin ketika usia remaja.... Berilah beliau peluang kali ini. Adakah kerana wang ringgit atau pangkat Aisyah diperlakukan begini. Berpijaklah dibumi yang nyata. Dulu pun Dato Seri orang kebanyakan jugakan? Please...lepaskan dia.. Saya merayu...Biar satu Malaysia atau dunia tahu saya dedahkan penderitaan Aisyah selama hampir sepuluh tahun. Saya tiada ruang lain untuk membantunya. Ianya berlaku secara spontan setelah mendapat ilham DARINYA. Terpulang pada orang ramai untuk mengatakan saya mengaibkan Aisyah tetapi DIA maha mengetahui nawaitu saya. Banyak Aisyah luahkan pada saya satu ketika dahulu dalam talianatau ketika kalau ada ruang kami berdua sahaja tanpa kehadiran mama. Kalau Dato Seri tidak percaya apa luahannya pada saya, Dato Seri boleh periksa perbualan kami satu ketika dulu. Saya tidak gentar! Pada mulanya Aisyah paling gembira kalau saya panggil namanya "Ya Ukhti..." dengan nada berlagu... Maaf Dato Seri, saya terpaksa paparkan gambar-gambar 'seumpama' ini diadalam buku "Cinta Syyhh".

Buat mama, sebagai seorang wanita mama lebih mengetahui perasaan Aisyah bukan? Kadangkala Aisyah tidak mahu bayar kasut yang harganya tak sampai RM200 yang mama berkenan ketika membeli belah? Mama terpaksa bayar duit sendiri padahal Aisyah sanggup 'shopping' puluhan ribu ringgit sehari dan berikan barangan tersebut pada siapa yang menggembirakan hatinya. Kenapa ini boleh berlaku? Adakah Aisyah marah pada mama atau...

Mama, maaf kalau bahasa Syed agak kasar atau lucah. Bagaimanakah perasaan kita kalau lubang telinga yang gatal tak dikorek?
Bukan setahun mama tapi 10 tahun!

kekadang saya tegur juga Aisyah tentang ketidakadilannya tentang perkara sebegini tetapi Aisyah akan menjawab sambil mulutnya dimuncungkan dahi berkerut "Kadang-kadang Aishah belikan barang-barang untuk dia orang juga abang" Bila saya tanya bila? Aisyah m,enjawab dengan selamba " Kalau ada moodlah". Bila dia dah buat perangai macam tu saya pun malaslah nak tanya lagi...





Mystery the moon
A hole in the sky
A supernatural nightlight
So full but often right
A pair of eyes a closing one
A chosen child in golden sun
A marble dog that chases cars
To farthest reaches of the beach and far beyond into the swimming sea of stars

The cosmic fish they love to kiss
They're giving birth to constellations
No riffs and oh no reservation
If they should fall you get a wish or dedication
May I suggest you get the best
For nothing less than you and I
Let's take a chance as this romance is rising over before we lose the lighting
Oh bella bella please
Bella you beautiful luna
Oh bella do what you do
Do do do do do

You are an illuminating anchor
Of leagues to infinite number
Of crashing waves and breaking thunder
Tiding the ebb and flows of hunger
You're dancing naked there for me
You expose all memory
You make the most of boundary
You're the ghost of royalty imposing love
You are the queen and king combining everything
Intertwining like a ring around the finger, of a girl
I'm just a singer, you're the world
All I can bring ya
Is the language of a lover
Bella luna, my beautiful beautiful moon
How you swoon me like no other

May I suggest you get the best
Of your wish may I insist
That no contest for little you or smaller I
A larger chance yet, but all them may lie
On the rise, on the brink of our lives
Bella please
Bella you beautiful luna
Oh bella do what you do
Bella luna
My beautiful beautiful moon
How you swoon me like no other, oh oh oh

Bermula "Cinta Syyhh" ini di Istana Kayangan Pak Habib

Siapakah yang telah membatalkan saat-saat akhir keterampilan Mantan Permaisuri Agung Siti Aishah dalam filem arahan MJamil bertajuk "Momok Jangan Panggil Aku" yang mana aisyah telah bersetuju dan sanggup berenang dalam kolam renang selama 1 jam untuk menguruskan badan. Betapa sukarnya saya ketika berhadapan dengan MJamil ketika itu kerana poster, bunting dan lain-lain dalam proses percetakan diatas persetujuan Aishah pada awalnya. Saya kena maki "kaw-kaw" punya melalui telefon dan sms dengan MJamil ketika itu) Saya padam 'smsnya' kerana dia adalah kawan saya. Saya faham beliau menanggung kerugian besar kerana Aishah menarik diri disaat-saat akhir..tapi akhirnya...
Dalam buku kisah "Cinta Syyhh" banyak perkara pahit saya kena telan...s aya akan berkongsi pengalaman ini dengan pembaca sekelian


Semua pemberian dari aisyah yang berharga untuk diri saya sendiri seperti percutian keluar negara dengan menaiki 'jet peribadi', kereta berjenama, wang ringgit, handphone dan lain-lain semuanya saya tolak tetapi gelang jam berharga RM19.00 dari tangannya sendiri saya terima?
Semuanya terjawab dalan buku "Cinta Syyhh"


Kenapa Aisyah tidak sebulu dengan Tengku Puteri Zahariah binti Sultan Salehuddin Abdul Aziz Shah(Kuyah) merupakan puteri Sultan Selangor, Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Alhaj ibni Almarhum Sultan Hisamuddin Alam Shah? Benarkah Aishah sibuk membeli-belah bersama keluarganya ketika Almarhum Tuanku sedang gering ketika itu? Buku "Cinta Syyhh" mengupasnya...

Ada juga yang fitnah ayahku ada skandal dengan Kuyah atas pendedahan "Cinta Syyhh" ini. Macam-macamlah dia orang ni...tak tau asal usul cerita main 'bedal' jer...tapi saya tak ambil 'port' langsung sebab dah faham sangat dengan 'kelompok-kelompok PHD' ni. Yang menaikkan atau menjatuhkan manusia ditangan tuhan bukan manusia.

Kalau setakat nilai tanah lebih RM10 juta milik ayahku (S.H.ALATTAS) yang aku duduki sekarang seluas 11 ekar di Janda Baik ini , aku masih boleh pandang sebelah mata lagilah sebab banyak lagi 'billionair' kat luar sana tetapi aku sangat kagum dengan kekayaan ilmunya, tawakkal, kenalan, budi bahasa dan paling aku tabik pada ayahku kerana mempunyai ribuan anak angkat yang menyayanginya dan memanggilnya 'abah' dari semua pelusuk dunia dari pelbagai bangsa, umur dan kerjaya.


Yang x tahu apa-apa lebih baik duduk diam-diam jer. Takyahlah komen yang merapu sebab saya x pernah pun jawab satu pun komen anda. Wallahi, Watallahi, Wabillahi.. Kerana komen negatif yang diberi rasanya dari 'kelompok yang sama' . ermmmph..sukatilah labu..mekasih banyak-banyaklah kerana andalah yang buat 'hits' sehingga 1 juta lebih dalam masa x sampai 20 hari. Banyak tu..kalau nak buat duit dari nuffnang dah bolehlah tapi itu bukan tujuannya.


Anda boleh dapatkan kisah benar "Cinta Syyhh" ini dari laman sesawang 'Agendadaily' sebab mereka hubungi saya sendiri untuk maklumat terkini dan ulasan mereka lebih telus.


Anda juga boleh lawati blog ini sebagai rujukan kerana ianya lebih terbuka. Saya tidak mengenalinya tapi kalau tidak silap (kalau salah mohon maaf) pemiliknya ada minta izin dari saya untuk 'publish' cerita ini dari 'facebook' dan saya katakan padanya "berkata benarlah walaupun pahit'. Sebaik-baiknya sesiapa yang ingin dapat maklumat terkini boleh hubungi saya untuk mendapatkan nombor talian peribadi saya untuk mendapatkan cerita sahih agar tidak menimbulkan fitnah, tidak tersasar dan yang paling penting dapat keizinan dari saya sendiri. (email saya - uncleseekers@gmail.com). Ingatlah, segala berita yang disampaikan kita harus bertanggungjawab dunia dan akhirat". Jangan lupa etika kewartawanan. 5W 1H - (Why, When, Whom, Where, What & How). Tapi kalau nak 'hentam' jugak seperti biasalah prinsip saya, anda bebas berbuat apa-apa kerana saya tak beri anda seposen dan anda juga tak beri saya seduit 'hentam jer labu'



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.