`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!





Tuesday, November 30, 2010

EXPOSED: ROMANCE BETWEEN PERMAISURI SITI AISHAH AND SYED ABDULLAH AL ATTAS (FINAL 5)


"Cinta Syyhh"

14 days to go....

Saya akan memaparkan "....'' gambar permaisuri Aishah dalam bilik hotel dalam masa terdekat untuk beberapa 'saat' saja dan akan dipadamkan semula secepat mungkin...nak tengok lama-lama ada dalam buku "Cinta Syyhh"

Walaupun aku terima puluhan atau mungkin ratusan atau mungkin juga ribuan atau puluhan ribu cercaan dari orang ramai terhadap wajahku yang tak berapa macho ni ciptaanNYA namun...

Aku masih berbangga dari dulu sehingga sekarang kerana aku tak "makan duit perempuan"! Tak percaya? Boleh tanya sendiri mantan isteriku dan mantan aweks2 aku dulu. Ahakz

Ada juga komen lucu yang diterima bahawa gambar-gambar dalam blog tentang cerita "Cinta Syyhh" adalah palsu! Sila buktikan, jangan asyik tuduh ajer...

Gambar famili Aishah bersama anjing di MKI Janda Baik ini salahke? Biasalahtu..orang lain semua salah, diri sendiri saja yang betul...

Kalau Aisyah kahwin sebelum buku ini diterbitkan, abang akan taja ...... dan akan musnahkan semua buku yang akan dicetak. (tapi tolong bayar balik kos cetakan pada penerbit sudahlah). Kat abang tak payah bayar apa-apa. Walaubagaimanapun sehingga hari ini 30-11-2010 jam 00:20 pagi, abang masih belum mula menulis apa-apa pun lagi cuma sedang kumpul 'semua bukti' gambar dan fakta sahaja.Akhir minggu ini baru nak tandatangan dengan pihak penerbit. Pastu minggu depan baru nak ambil ISBN kat perpustakaan negara.

Apalah abah ni...ini cuma "cinta syyhh" daa..

Mungkin komen anda ada disini...Mingguan Warta Perdana beri satu mukasurat untuk ini saja. Wow! Kalau beli iklan berapa ribu nak kena bayar ni? Mekasih boss...


Dah terlanjur
...

1. Mana dahulu? Alfatihah atau AlBaqarah? (klik)

2. Hantu (Makhluk Paranormal) suka perempuan seksi? Ini antara bukti yang kecil saja hasil kajian kami untuk berkongsi pengalaman dengan anda. Masih ada 78 rakaman lagi sebagai bukti yang masih belum sempat dimuatkan dalam blog ini.(Klik)

Mantan Permaisuri Aishah pada 20-5-2010 di Janda Baik. Kenapakah beliau boleh bertukar menjadi xxxx secara tiba-tiba? Adakah kerana 'kesilapan' yang lalu semasa menjadi permaisuri atau xxxx?

Ramainya yang telah menyihir Aishah...Mama sendiri tak pernah marah Aisyah berpeluk dengan lelaki. Yang korang sibuk pasal apa? Mama mesti pelik bagaimana syed boleh dapat gambar-gambar 'seumpama' ini. Kamera Aisyah yang berwarna hijau itu sentiasa berada di dalam begnya. Syed pun tak tau bila masa gambar Syed berpelukan dengan Aisyah dan lelaki lain dicuci dan dimana! Tetapi Allah Maha Kaya dan Syed tidak pernah menyangka tetiba satu hari bulan Julai 2010 ada seorang hamba Allah dari Kuala Lumpur datang ke Janda Baik semata-mata hendak memberikan gambar 'seumpama' ini pada saya. Saya dimaklumkan bahawa gambar-gambar itu telah di'cuci' di kedai gambar Pavilion pada bulan Jun 2010. 4 bulan saya simpan gambar ini dan saya termenung! Banyak-banyak manusia dalam dunia ini kenapa saya pula yang terpilih memiliki gambar 'seumpama' ini?

Adakah Ustaz ini juga telah menggunakan ilmu sihir....? Dato Seri..., Aisyah perlukan seorang suami dan sudah terlalu lama menjanda. Beliau perlukan seseorang untuk bermanja....Janganlah disekat nafsu dan perasaannya. Beliau berkahwin ketika usia remaja.... Berilah beliau peluang kali ini. Adakah kerana wang ringgit atau pangkat Aisyah diperlakukan begini. Berpijaklah dibumi yang nyata. Dulu pun Dato Seri orang kebanyakan jugakan? Please...lepaskan dia.. Saya merayu...Biar satu Malaysia atau dunia tahu saya dedahkan penderitaan Aisyah selama hampir sepuluh tahun. Saya tiada ruang lain untuk membantunya. Ianya berlaku secara spontan setelah mendapat ilham DARINYA. Terpulang pada orang ramai untuk mengatakan saya mengaibkan Aisyah tetapi DIA maha mengetahui nawaitu saya. Banyak Aisyah luahkan pada saya satu ketika dahulu dalam talianatau ketika kalau ada ruang kami berdua sahaja tanpa kehadiran mama. Kalau Dato Seri tidak percaya apa luahannya pada saya, Dato Seri boleh periksa perbualan kami satu ketika dulu. Saya tidak gentar! Pada mulanya Aisyah paling gembira kalau saya panggil namanya "Ya Ukhti..." dengan nada berlagu... Maaf Dato Seri, saya terpaksa paparkan gambar-gambar 'seumpama' ini diadalam buku "Cinta Syyhh".

Buat mama, sebagai seorang wanita mama lebih mengetahui perasaan Aisyah bukan? Kadangkala Aisyah tidak mahu bayar kasut yang harganya tak sampai RM200 yang mama berkenan ketika membeli belah? Mama terpaksa bayar duit sendiri padahal Aisyah sanggup 'shopping' puluhan ribu ringgit sehari dan berikan barangan tersebut pada siapa yang menggembirakan hatinya. Kenapa ini boleh berlaku? Adakah Aisyah marah pada mama atau...

Mama, maaf kalau bahasa Syed agak kasar atau lucah. Bagaimanakah perasaan kita kalau lubang telinga yang gatal tak dikorek?
Bukan setahun mama tapi 10 tahun!

kekadang saya tegur juga Aisyah tentang ketidakadilannya tentang perkara sebegini tetapi Aisyah akan menjawab sambil mulutnya dimuncungkan dahi berkerut "Kadang-kadang Aishah belikan barang-barang untuk dia orang juga abang" Bila saya tanya bila? Aisyah m,enjawab dengan selamba " Kalau ada moodlah". Bila dia dah buat perangai macam tu saya pun malaslah nak tanya lagi...



courtesy of UncleSeekers

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.