`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, August 31, 2013

INILAH WAJAH LELAKI YANG NAIK ANGIN SATU BADAN MERAMPAS "SANG SAKA MALAYA" DI DATARAN MERDEKA DIMALAM AMBANG MERDEKA!!!



Seorang lelaki seperti kena rasuk telah bertindak merampas beberapa helai bendera 'Sang Saka Malaya' yang dikibarkan sekumpulan aktivis di Dataran Merdeka malam tadi.

Kumpulan yang dipimpin aktivis politik, Hishamuddin Rais itu telah mengadakan satu perhimpunan Ambang Merdeka di samping mengibarkan Sang Saka Malaya.

Lelaki tersebut yang bertindak ketika Sasterawan Negara, A.Samad Said sedang menyampaikan ucapan sempat memberi peringatan kepada para aktivis dengan nada marah dan terjerit-jerit  bahawa Jalur Gemilang merupakan bendera yang menjadi mercu tanda rakyat di Negara ini.

Terdahulu, Hishammuddin Rais dalam ucapan ringkasnya berkata, kemerdekaan yang dikecapi selama 56 tahun merupakan Hari Malapetaka buat rakyat Malaysia.

Beliau yang mempertahankan bendera Sang Saka Malaya menegaskan, rakyat Malaysia telah ditipu dengan semangat mengibarkan Jalur Gemilang yang realitinya diciplak dari Amerika Syarikat.

"Jalur Gemilang adalah tipu dari Amerika, bendera sang saka ini adalah tradisi dari pada kerajaan Melayu langka suka.

"Bendera ini dinaikkan pada tahun 1947. Pengisytiharan 31 Ogos bukanlah Hari Kemerdekaan. Akan tetapi merupakan Hari Malapetaka," katanya ketika berucap di hadapan penyokongnya di Dataran Merdeka malam tadi.


APAKAH LELAKI INI SEBAHAGIAN DARI MANA-MANA ANGGOTA KUMPULAN KONGSI GELAP YANG DI HARAMKAN?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.