`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Thursday, June 12, 2014

CANTIK SANGAT KE TUDUNG TU....TUDUNG NI KENA MENUTUP DADA....TAK NAMPAK MENONJOL...DAN TUDUNG MENUTUP ITU MENUTUP BENTUK PUNGGUNG...ATAU JUBAH YANG MENUTUP BAHAGIAN2 TERSEBUT....SERTA WARNA YANG KURANG DAYA PENARIK

PEMINAT TEGAR TUDUNG FAREEDA MENGAMUK SAMPAI PANGGIL MAWAR BERUK DAN FIZO BINGAI GARA-GARA TIDAK PUAS HATI BERKAMPUNG DEPAN KEDAI TIDAK BERBALOI SAMPAI SANGGUP DOAKAN ANAK CUCU MEREKA AKAN MENJADI PENGEMIS TIDUR DI KAKI LIMA SEPERTI MEREKA LALUI UNTUK MENDAPATKAN NOMBOR GILIRAN.


Nampaknya ktroversi melanda Mawar dan Fizo tiada kesudahannya.

Sikap orang ramai yang sanggup menjadi gelandangan hanya kerana ingin mendapatkan tudung jenama Fareeda dilihat sebagai satu sikap keterlaluan, tidak masuk akal dan sangat dikesali. 

Kegilaan itu ternyata tertumpu kepada nilai fesyen yang diketengahkan jenama tudung berkenaan sahaja dan bukan bagi memenuhi tuntutan syariat Islam.

Berfesyen  tidak salah dalam Islam tetapi harus selaras dengan syariat dan tuntutan iaitu tudung tidak boleh jarang, tidak pendek dan menutupi dada.

Mungkin peminat tudung ini juga melihat jenama ini sebagai trend hingga mereka menjadi begini obses.

Pelancaran terbaru koleksi Fareeda yang menarik ribuan peminatnya beratur di butik itu semalaman bagi mendapatkan nombor giliran.

Akhirnya kerja gila melampau sampai sanggup berkampung dan menjadi gelandangan tidak berbaloi apabila ada peminatnya melahirkan rasa amat kecewanya di laman sosial Facebook.
Terbaru, status kecewa seorang wanita yang juga peminat tegar Fareeda kini sedang hangat dikongsikan di laman Facebook pemegang akaun Salina Abu Zar 

Sanggup pula kini memanggil mawar sebagai "beruk" dan fizo "bingai" sebagai kaki kuat menipu .. mendoakan suatu hari nanti anak cucu mereka akan menjadi pengemis dan tidur di kaki lima macam mana mereka lalui sebelum ini.

Lihat dan baca apa luahan hati peminat tegar Tudung Fareeda ini.


Peminat Tudung Fareeda Rasa Tertipu, Luah Kecewa Di Facebook






  

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.