`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, October 12, 2012

Raja Pondan III (in Malay)



BUKAN PELANDUK DUA SERUPA

Artikel Raja Pondan II telah disahkan bukan Photoshop, Bukan Cut & Paste, Bukan Pelanduk Dua Serupa. Antara komen pembaca yang mempersoalkan kebenaran gambar-gambar tersebut akhirnya terjawab sendiri daripada perang siber bermula antara kumpulan pembaca yang mungkin rakan dan dari pihak istana.

Gambar terkini untuk terus dinilai keperibadian seorang Raja..

Manjanya dia...untung si jejaka itu kerana rakyat Selangor sendiri belum pernah merasa ciuman seorang Sultan.

Mereka mula berperang di alam siber, kita nantikan kesudahan perang siber mereka dan pastinya lebih banyak aib yang mereka buka untuk kita sama sama menilai institusi diraja ini.

Siapakah Kelvin? Siapa yang  mengkhianati Istana Selangor dan apa kaitan mereka dengan Istana.



Ini pesta apa pulak? semua nampak lalok je..arak kegemaran mereka!!

Banyak lagi ke adegan mereka ini yang disebut oleh rakan mereka sendiri.Mereka resah kewujudan bukti yang bakal dilihat oleh rakyat mereka... Apa kena mengena "doing good service" untuk masyarakat orang melayu? Adakah mereka seharusnya mahukan orang melayu tidak mengetahui perihal mereka sebenarnya..

Apa jadi lepas sessi minum diatas?Kenapa Ketua Agama Islam jadi macam ini? Memang betullah banyak lagi aksi-aksi yang mereka takut rakyat lihat agaknya
 
Garangnya bunyi mereka sehingga ke tahap bahasa yang kesat bunyinya.


Apa pula kaitan Christian MPs dalam hal seperti ini?

Harap mereka terus membuka cerita yang nampak semakin rancak antara mereka.

Rakyat pun istihar perang jugak ke? Alamak..betulke rakyat Selangor tak nak dia sebagai Sultan? 


 
Kita pula dikatanya STUPID, sedangkan mereka bersifat buta agama.Makin ketara pula masalah anak-anak diraja dan istana dengan air kencing syaitan. Kalau ada bukti emailkan pada kami dan boleh dikongsi bersama untuk penialian rakyat jelata.

Setiap Seorang Dapat Champagne tu..Sayangnya Ketua Agama Islam Kita Pada Champagne. Kalau tengah cium Al-Quran pun boleh lah kita banggakan..ini sayang FREE CHAPAGNE DUIT RAKYAT BAGI SEORANG SATU.

 Patutlah komen rakyat persoalkan belanja mereka..



Agaknya..ini "Partner In Crime". Dia nampaknya tahu dimama segalanya berlaku..Rakan menikam belakang pula jadinya, semakin banyak fakta kejadian dikemukakan.


Hmmm..ada juga yang menjawab dan berani pula kata bukan duit kita so apa kita peduli? Lupakah mereka bahawa hasil cukai adalah pemberian rakyat kepada sultan. Mereka hidup dengan subsidi yang diperuntukkan oleh kerajaan yang datangnya dari cukai yang dibayar oleh rakyat.


Institusi diraja adalah unik dan dihormati. Rakyat sebarnya menghormati Sultan dan tidak pernah kita hilang rasa hormat kepada mereka. Tetapi mereka pula tidak langsung menghormati rakyat sehinga pelbagai sifat keji mereka lakukan walaupun kita rakyat tidak pernah bersifat keji terhadap mereka.



Ini pula tempias untuk UMNO..peranan media UMNO..nasib baik bukan anak Anwar Ibrahim. Kes video Nurul Izah kecoh je lebih sampai sekarang pun tiada khabar berita..



PKR apa ceritia, saudara MB berani ke membuat kenyataan demi rakyat memandagkan PKR semuanya untuk rakyat.Apa yang mampu mereka buat untuk rakyat dalam hal ini?




Apa kesudahan cerita kedai kopi PAS ni..hmmm ini komen orang PAS sendiri.Apasal main cakap belakang, berdepanlah je dengan Sultan negeri pentadbiran tuan.

Sokongan LGBT agaknya yang ini.Tidak salah dikatanya menjadi LGBT hak peribadi..




Ini pula respon seorang rakyat berjiwa raja..katanya kita tukar sahaja. Ada calon yang lebih berkaliber ke?


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.