`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, July 31, 2013

GURU BESAR KHUNSA DI SK BUIT HILL?

Kepada Editor,
Berhubung dengan perkara diatas, saya ingin berkongsi satu perkara yg amat mengecewakan para ibu bapa serta guru. Di sebuah sekolah iaitu SK BUIT HILL, Penampang, Sabah, guru besar nya adalah seorang KUNSA atau PONDAN.


wanita ayu...inilah penampilan terkini Guru Besar SK Buit HIill yang kini bergelar Hajjah!

Ironiknya, pihak Kementerian Pendidikan Malaysia cuma berpeluk tubuh tentang perkara ini walaupun telah menerima aduan daripada guru-guru serta ibubapa. Kita semua sedia maklum bahawa guru adalah contoh untuk murid murid.

bertanda hijau...adalah wajah dan jantina sebenar Mohammad yang kini menyandang jawatan sebagai Guru Besar SK BUIT HILL
Sepanjang pemerhatian saya, terdapat beberapa murid SK BUIT HILL sini telah mengikuti budaya PONDAN @ LGBT tersebut. Memang semua sedia maklum bahawa beliau telah menukar jantina beliau.

Disamping itu, kami amat berasa hairan mengapa PEJABAT PENDAFTARAN telah memberikan GURU BESAR KUNSA INI status jantina perempuan dalam kad pengenalan beliau.

Malah, nama MOHAMMAD beliau telah bertukar menjadi NORHAMIE ELIZA! Bukan itu sahaja, beliau mendakwa dirinya sebagai HAJJAH! Diharapkan ada pihak berkenaan akan mengambil perhatian terhadap perkara ini serta mengambil tindakan sewajarnya. Diharapkan pihak SABAHKINI.NET dapat mengetengahkan perkara ini.

Kepada pihak SABAHKINI di harapkan dapat membuat liputan mengenai perkara ini (GURU BESAR KUNSA KOTA KINBALU) memandangkan ini akan membawa teladan dan imej yang buruk kepada sekolah serta jabatan pendidikan dan juga murid- murid di sini iaitu SK BUIT HILL PENAMPANG.
Sekian, Terima Kasih.

NURKASEH
(Wakil Ibu Bapa)

salinan kepada: Jabatan Pendidikan Sabah
Jabatan Pendaftaran Sabah
Jabatan Agama Islam Sabah

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.