`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Thursday, October 17, 2013

MENARIK ! 2 VIDEO CALON UMNO !


MiM tertarik dengan 2 video di bawah.
 
Walau pun sudah dikenali ramai kerana sumbang bakti beliau sama ada di Parlimen Baling mahu pun negara, Datuk Abdul Azeez Rahim turut menggunakan pendekatan media alternatif untuk menyatakan hasrat beliau untuk bertanding di Bahagian Baling dan juga ahli Majlis Tertinggi UMNO.


Video : Azeez Rahim calon Ketua UMNO bahagian Baling

Memandangkan sistem pemilihan kali ini lebih terbuka dan melibatkan lebih ramai perwakilan, MiM mengucapkan syabas kepada usaha Azeez Rahim ini, begitu juga dengan sumbang bakti beliau yang berterusan selama ini.


Video : Azeez Rahim calon Ahli Majlis Tertinggi UMNO

MiM percaya perwakilan pada 19hb Oktober ini akan memilih Azeez Rahim.

Anda baca juga di bawah:

POLIS YANG TERBUNUH TETAP DIBELA !!

Atiqah Mohd Rosdi@ Mohd Rodi 29,balu kepada Allahyarham Zai-Azri yang terbunuh dalam operasi OPS LEJANG di Melaka bulan lepas telah mendapat perhatian Pengerusi Lembaga Tabung Haji, Datuk Azeez Rahim.

'Mahu seribu daya,tak mahu seribu dalih'. Itulah yang membawa Datuk Azeez terpanggil untuk memberi sumbangan dan bantuan kepada masa depan anak-anak arwah dan balu.




Datuk Azeez yang mewakili Tabung Haji memberikan bantuan dan sumbangan kepada balu arwah dan anak-anak dengan membuka akaun simpanan Tabung Haji untuk kedua-dua anak yang berjumlah rm 5000 setiap orang. seterusnya


Untuk pengetahuan semua, Azeez Rahim juga merupakan di antara calon favourite ahli Majlis Tertinggi UMNO yang akan diadakan pada 19hb Oktober ini.


Pendekatan beliau yang sering turun ke padang mendekati rakyat adalah salah satu kriteria yang disukai oleh ahli-ahli dan perwakilan UMNO.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.