`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, December 27, 2016

Restoran ikan bakar Jamal tak sedap harga mahal nak mampos kata pelanggan

Image result for restoran ikan bakar jamal
SEBELUM ini Ketua Umno Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos (Jamal Jamban) mendakwa Restoran Sekinchan Ikan bakar yang diusahakannya jatuh bangkrap akibat beliau memulakan gerakan menentang Perhimpunan Bersih.

MiLo SuaM turut memetik kenyataan Jamal Jamban itu dalam satu temubual bersama beliau yang disiarkan oleh Astro Awani. Jika anda terlepas artikel tersebut sila klik link berikut.


Artikel tersebut telah mengundang komen-komen dari orang ramai yang pernah menjamu selera di pelbagai cawangan Sekinchan Ikan Bakar milik Jamal Jamban itu.

Rata-rata mereka mendakwa hidangan ikan bakar di restoran tersebut rasanya bukan sahaja sangat teruk, malah harga yang dikenakan terlalu mahal hingga disifatkan sebagai tidak masuk akal.


Selain itu pengurusan Sekinchan Ikan Bakar juga didakwa sangat teruk, menyebabkan servis yang diberikan kepada pelanggan terlalu hambar dan mengecewakan.




Ramai pelanggan yang meluahkan perasaan menyesal kerana singgah menjamu selera di restoran ikan bakar milik Jamal. Dalam kata lain kebanyakan pelanggan yang pernah makan di restoran tersebut, pasti tidak akan datang di lain hari.


Ini hanyalah sebahagian ulasan-ulasan dipilih secara rambang daripada orang ramai yang pernah makan di restoran ikan bakar milik Jamal Jamban, ada ratusan komen tentang perkara ini.

Sila klik link berikut untuk membaca ratusan komen-komen yang lain.



-milosuam

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.