`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!





Saturday, November 30, 2013

Kazim Elias digelar "TOK GURU TEROMPAH" oleh Mantan KB UMNO Bukit Gantang

Saya mengucapkan "TAHNIAH" kepada Peresiden UMNO Malaysia yang telah melantik Ahli Agama sebagai MT tambahan. Tahniah kepada Ustaz Qazim Elias Al Hafiz moga dapat merperjuangkan soal agama dari dalam. Tapi percayalah akan ada kumpulan yang akan berkata "TOK GURU TEROMPAH". - FB Rosli Husin mantan ADUN Terong
Dalam para macai-macai UMNO Munafiqkun dok sibuk ucap tahniah,syabas dan macam-macam kata penghargaan kat Kazim Elias sempena dilantik menjadi Ahli Majlis Tertinggi UMNO semalam,rupanya ada juga sorang mantan YB ADUN Terong yang juga mantan Ketua UMNO Bahagian sempat ucap tahniah disamping menyindir Kazim Elias sebagai "TOK GURU TEROMPAH".

Konon-nya bakal ada kumpulan yang akan berkata "TOK GURU TEROMPAH" kat Kazim Elias....hahaha... nampaknya belum sempat orang lain atau orang luar dari UMNO gelar Kazim apa-apa lagi,Rosli Husin dah agak Kazim bakal terima gelaran amat busuk ini iaitu sebagai "TOK GURU TEROMPAH".

Korang tahukah apa maksud "TOK GURU TEROMPAH"..???

Maksud tersiratnya macam ni.... korang tentu pernah pegi ke mana-mana tandas awam,tandas surau atau tandas masjid...kasut terompah kayu amat popular disediakan untuk digunakan untuk masuk tandas dan tujuan masuk tandas..sebab masuk tandas tak perlulah Orangni nak ulas...hahaha...

Selesai urusan dalam tandas...kayu terompah kayu ini akan ditinggalkan setelah selesai tugasnya menjadi alas kaki untuk membawa seseorang untuk urusan melepaskan bahan buangan...hahaha...

Kasut terompah kayu hanya jadi alas kaki untuk masuk dalam tandas saja_dah selsesai hajat ditandas terompah tidak digunakan lagi.

Haaa...Faham tak lagi..?? Macam tu lah maksud busuk yang tersirat untuk gelaran "TOK GURU TEROMPAH" didalam UMNO.

Orang macam Kazim ini hanya akan jadi alas kaki bagi puak pemimpin UMNO Munafiqkun dalam isu agama,setelah selesai mempertahankan mereka,menjawap segala isu dalam hal agama semata-mata untuk kepentingan diri,sepertimana terompah kayu menjadi alas kaki seseorang dari terpijak bahan najis dalam tandas,maka ia akan ditinggalkan dan akan digunakan bila keperluan untuk hajat membuang najis sahaja.

Orangni bagi satu contoh Kazim akan menjadi "TOK GURU TEROMPAH",andaikata ada soalan atau isu mengenai seorang isteri PM yang suka menjojolkan rambut (mendedahkan aurat) maka jawapan pasti isteri PM tidak salah,PM tidak salah dan UMNO itu tidak salah dengan jawapan-jawapan yang direka oleh Kazim malah pihak yang mempertikaikan isteri PM pula akan salah kerana mempertikaikan...itulah "TOK GURU TEROMPAH" didalam UMNO Munafiqkun. Selamat menjadi "TOK GURU TEROMPAH" sebagai alas kaki puak pemimpin UMNO kepada Kazim diucapkan....hahaha....




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.