`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, November 29, 2013

Kena Rogol Punca Pasangan Muda Kontroversi Kahwin Muda Sebelum Cerai Talak 3.

Kepala hotak Soz Cyili

Mereka berkahwin pada usia muda. Kontroversi. Mereka bercerai selepas setahun berkahwin, itu pun kontroversi juga. Maaf cakap la ek, aku tengok ini macam nak cari glamer pun ada masing2. 

Kalau si bapa perempuan tak buka mulut, ia akan jadi isu besar ke?

Mungkin si bapa sedih anak diceraikan, tetapi kenapa la nak perbesarkan keadaan. Siap bagitau public lagi si anak kena rogol sebelum kahwin. Bukan dengan satu lelaki tetapi dengan tiga lelaki yang berbeza.

Tak fikir ka maruah si anak macam mana?

Dah la semua orang kenal anak perempuan dia tue sapa. Lepas tue bagitau pula kat media, hey anak saya kena rogol sebelum menikah tahu tak? Bekas suami rogol dia bersama dua rakan dia yang lain.

Ini bukan kah menjejaskan maruah anak sendiri? Yang rogol 3 orang, yang nak kena bertanggungjawab sorang, lagi dua yang lain tue lepas begitu saja ke? Tak payah bertanggungjawab? Kenapa la bapa budak perempuan neh. Aduhai

Lihat bawah ;


Masuk dalam berita la pula.

Aduhai..

Kalau nak di ikutkan dulu, masa kes neh mula2 kecoh, ibu bapa kepada budak perempuan neh sebut anak dia taknak balik2 rumah. Duduk dekat rumah keluarga lelaki neh. Kalau tak silap aku la kan.

Haha..

Sekarang citer dah bertukar la ek? Masa berbaik2 semua cerita indah2 belaka. Bila dah bergaduh bercerai habis yang buruk2 seme ungkit keluar cerita kat orang ek? Nak bertanding sapa lagi buruk perangai, sapa lagi teruk, sapa lagi jahat dan sebagainya ek?

Aku boleh faham kalau cerita2 macam neh di jaja oleh kedua2 pasangan yang bercerai tue. Sebab kedua2nya belum matang. Belum mampu berfikir dengan rasional. Tidak tahu baik buruk akibat sesuatu perbuatan dengan mendalam dan kritis disebabkan kekurangan info, pengalaman..

Tapi yang aku heran gile babi sekarang neh, bapa pada budak perempuan tue pun sama 2 x 5 juga. Macam budak2 tak matang. Ada ka patut dia malukan anak dia sampai macam tue sekali depan media? Gila betul.

Samada rogol tue berlaku atau tidak berlaku, dia dah pun menjadi janda dengan talak 3. Perkahwinan pada usia muda memang sukar nak bertahan disebabkan ketidakmatangan oleh pasangan2 yang berkahwin. Mereka suka ikut kata nafsu. Lebih2 lagi dengan keadaan sekarang. Tapi tak perlu kot kita sebagai ibu bapa mengeruhkan keadaan yang sudah keruh. Si keluarga lelaki tue pun satu hal. Patut mereka kawal sikit mulut anak sendiri. Si anak pun laju aje buat statement bagitau ex wife ada skandal dengan lelaki lain la, tak reti masak, tak reti nak hormat family, biadap, suka keluar rumah kalau tak puas ahti la.. memang la. Yang ko pergi kahwin dengan budak2 sapa suruh ngok. Memang la budak2 umur 13 tahun malas masak dan kebanyakkannya tak reti masak. Tak suka terikat dengan kerja2 rumah. Ini masa untuk ex isteri ko belajar di sekolah. Bukan jadi suri rumah. Sorang2 tunjuk perangai macam hapa dalam cerita neh.

Lepas neh korang tengokla ek. Saksikan peperangan mereka dalam media. Mesti hits punya la. Kita sebagai rakyat Malaysia dok tunggu2 dan peratikan aje lawak bodoh yang dijaja oleh kedua2 family neh. Dorang ingat kita suka sangat ke nak amek tahu citer2 dorang di media? Actually kita suka nak kutuk ja. Kutuk kebodohan yang dipamerkan. Sila2. Sila perbodohkan diri masing2 oke.

Hahaha..  

BTW, lupa pula nak update, bekas suami menafikan ek perbuatan rogol itu berlaku. Baca penafian dia kat sini ;

Mohd Fahmi yang ditemui oleh The Star pula menafikan dakwaan Saad dan berkata dia hanya meniduri Nor Fazira setelah mereka sah diijabkabulkan.

Memetik Mohd Fahmi sebagai berkata kepada The Star, dia menceraikan Nor Fazira kerana bekas isterinya itu mempunyai hubungan sulit dengan seorang lelaki dari Kuala Ketil.

Nor Fazira juga ujar Mohd Fahmi, biadab terhadap keluarganya dan tidak pernah memasak serta selalu keluar dari rumah sekiranya tidak puas hati.

Mohd Fahmi turut menafikan dakwaan bahawa Nor Fazira didera dan tidak diberi makan. Tambahnya lagi, keluarga mereka melayan Nor Fazira dengan baik walaupun perlakuan remaja wanita itu teruk.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.