`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, November 29, 2013

Pesta Yam - Pesta Wanita Rogol Lelaki di Pulau Trobriand, Papua New Guinea

Saya diberitahu bahawa di Kepulauan Trobriand di luar pantai Papua New Guinea, wanita merogol lelaki, semasa perayaan keladi.
Keladi adalah Makanan utama Kepulauan Trobriand dan semasa tahunan  perayaan keladi kumpulan kanak-kanak perempuan akan menarik seorang lelaki, mengheret dia dan merogol lelaki itu. Ini tidak menimbulkan apa-apa bahaya kepada populasi lelaki ,lelaki biasanya berjalan dalam kumpulan dua atau tiga untuk melindungi diri mereka sendiri dari di rogol.
oleh gadis gadis kepulauan Trobriand

Pada mulanya saya tidak percaya cerita ini, tetapi apabila saya membuat serach di google tentang gadis kepulauan trobrian saya dapati ianya adalah benar

Sebagai satu contoh, seorang lelaki Australia melaporkan bahawa beliau telah dirogol dua kali oleh kumpulan kanak-kanak perempuan Trobriand. Ia adalah satu pengalaman
yang menakutkan apabila ia mula berlaku tetapi, ia adalah satu pengalaman yang buruk, tetapi ia tidak begitu buruk selepas semua berlaku, katanya.

Secara semula jadi anda akan mahu menyiasat ini adakah pekara ini benar atau tidak,tetapi untuk sampai ke  Kepulauan Trobriand  tidak semudah seperti yang anda sangkakam adalah terletak di luar hujung timur Papua New Guinea dan selatan Pulau New Britain .

Festival Yam hanya berlaku sekali setahun, pada bulan Ogos, jadi pastikan anda tidak pergi ke sana pada masa itu atau jika anda tidak bernasib baik anda kan di rogol secara kejam oleh gadis gadis di sini!

Dua faktor utama yang boleh menyumbang kepada ini adalah bahawa keladi yang Kepulauan Trobriand 
makan mengandungi hormon semula jadi yang menghalang kanak-kanak dari hamil . Oleh itu, kanak-kanak perempuan Trobriand hampir tidak pernah hamil semasa Festival Yam. Kepulauan Trobriand begitu primitif mereka tidak sedar bahawa hubungan seks membawa kepada konsep dan kelahiran anak. Mereka adalah antara suku kaum primitif yang tidak mengetahui hubungan antara seks boleh menyebabkan kemahilan.
untuk melihat lebih banyak gambar klik >SINI< atau search google iamge dengan kata kunci  "Trobriand Islands girls" dan search "Trobriand Islands rape" > SINI<

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.