`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, December 30, 2013

Kisah di sebuah Balai Polis

Di suatu malam, di sebuah balai polis, kelihatan seorang imam masjid sedang membuat aduan di situ. 

Sarjan : Boleh bagi tahu siapa nama tuan? 

Imam : Saya Bedul bin Bedal, imam masjid Kampung Dacing 

Sarjan : Nak buat aduan berkenaan apa Tuan Imam? 

Imam : Saya nak buat aduan mengenai adanya beberapa orang berkomplot nak gulingkan saya dari menjadi imam masjid... 

Sarjan : Ada apa-apa bukti? 

Imam : Tadi sewaktu sembahyang Maghrib, sekumpulan jemaah tak mahu meneruskan solat ikut saya waktu roka'at yang ke Empat....Mereka sengaja nak gulingkan saya, tuan.... 

Sarjan : Solat Maghrib? 

Imam : Ya tuan, semasa solat Maghrib ... 

Sarjan : Hmm...Roka'at yang ke Empat? 

Imam : Errr.....Ya! ya! Dan ada orang bagi tau saya, mereka yang nak gulingkan saya tu ada membawa bom; nak letupkan masjid! Masya Allah, tuan....kena tolong saya ni! 

Sarjan : Okey! Okey...Koperal! koperal! panggil wartawan akhbar, saya nak buat sidang akhbar sekarang juga.Masjid kita ni dah terancam! -alhusseyn51

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.