`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, January 27, 2014

SUMBAT KANGKUNG MULUT NAJIB!!! Kalau Cina dikatakan menghina, sekarang Melayu yang sumbat Umno/Perkasam nak buat apa?


Apa Kata Penyokong Umno Totok Bila Orang Melayu Pula Sumbat Kangkung Pada Mulut DS Najib ?

Kalau sebelum ini bila Adun PKR Berbangsa Cina menyumbatkan Kangkung kedalam mulut replika patung Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah (DSHNW) dikatakan MENGHINA Pemimpin Melayu dan konon nya Menghina Orang Melayu keseluruhan, pada hal nya Orang Melayu disebelah Pakatan Rakyat (PR) SEBESAR KUMAN pun tidak Terguris beb dengan perbuatan Adun PKR Berbangsa Cina tersebut yang di ILHAMKAN sendiri dari MULUT LONGKANG DSHNW... kah kah kah!

Malahan Gelaran Kangkung juga turut diberikan kepada beliau oleh Blogger-Blogger Pro Umno/Bn, sampaikan ada Blogger Pro Umno/Bn yang mengeluarkan kata-kata PERGI BERRAMBUS, NAJIB KANGKUNG, PM TAK BERGUNA dan macam lagi yang boleh membuat Telor DSHNW bertambah Kecut beb. 

Hari ini satu lagi kejadian menyumbat Kangkung kedalam mulut DSHNW telah dilakukan cuma yang beza nya adalah ianya bukan Replika Patung DSHNW tetapi pada Gambar Asli beliau... kah kah kah!.

Yang tambah menarik nya ia bukan dilakukan oleh Adun PKR Berbangsa Cina tetapi oleh Orang Melayu yang membantah Kenaikan Kos Sara Hidup, untuk itu apa pulak yang akan dikatakan oleh PENGAMPU-PENGAMPU DSHNW yang sebelum ini cukup ANGIN SATU BADAN kepada perbuatan Adun PKR Berbangsa Cina tersebut. 


Apakah akan ada lagi demotransi dari Pengampu-Pengampu Telor DSHNW yang membawa sepanduk berbunyi 13 MEI MAHU LAGI KA... kah kah kah!. ~tko

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.