`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, June 30, 2019

Zahid Umum Kembali Bertugas Sebagai Presiden UMNO

(Malaysia Gazette) – Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hari ini mengumumkan menamatkan percutiannya dan meneruskan semula tugas sebagai Presiden UMNO.
“Hari ini 30 Jun 2019, saya ingin umum saya menamatkan cuti saya. Ini beerti bahawa mulai hari ini saya terus sambung tugas saya sebagai Presiden UMNO,” katanya.
Beliau berkata demikian semasa berucap pada Jamuan Hari Raya di Bagan Datuk, Perak hari ini.
Menurutnya, biar pun berdepan dengan banyak mana sekali pun pertuduhan, beliau akan terus berjuang.
“Biarpun 80 pertuduhan disediakan kepada saya, biar pun akan datang 870 pertuduhan kepada saya,” katanya.
Semalam, bekas Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak berkata, hanya Ahmad Zahid sendiri dapat memutuskan sama ada beliau mahu terus bercuti atau menamatkannya dan kembali bertugas sebagai presiden.
Sebelum itu, Ahmad Zahid bercuti sebagai presiden parti dan menyerahkan tugas itu kepada timbalannya, Datuk Seri Mohamad Hassan kerana pendakwaan kes rasuah terhadapnya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.