`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, September 23, 2023

Anne Ngasri dilantik timbalan pengerusi GiatMara

 

Anne Ngasri berkongsi gambarnya pada Majlis Konvensyen Graduasi Ke-36 GiatMara Zon Pantai Timur 2023 di Instagramnya. (Gambar Instagram)

PETALING JAYA: Exco Wanita Umno Anne Ngasri dilantik sebagai Timbalan Pengerusi GiatMara oleh Timbalan Perdana Menteri Zahid Hamidi.

Pengerusinya Musa Sheikh Fadzir berkata pelantikan itu dibuat Zahid yang juga Menteri Kemajuan Desa Dan Wilayah kira-kira dua minggu lalu.

“Ini pelantikan menteri, mesti ada sesuatu keistimewaan apa-apa (pada dia), buat pilihan untuk lantik dia,” katanya kepada FMT mengulas pelantikan Anne yang popular dengan drama Cili Padi ketika zaman kanak-kanaknya.

Terdahulu Anne atau nama sebenarnya Naszriah Ngasri berkongsi berita beliau “menjadi sebahagian keluarga besar GiatMara’ di Instagram miliknya.

Selebriti itu turut dilihat menyerahkan skrol graduasi kepada graduan pada Majlis Konvensyen Graduasi Ke-36 GiatMara Zon Pantai Timur 2023.

“Alhamdulillah, menjadi sebahagian keluarga besar GiatMara Malaysia. Kenangan indah bersama melakar sejarah di Majlis Konvensyen Graduasi Ke-36 GiatMara Zon Pantai Timur 2023,” katanya.

Anne mula bergiat dalam politik sejak 2013 dan pernah menjadi exco Puteri Umno sebelum memenangi salah satu kerusi Wanita Umno pada pemilihan Umno, Mac lalu.

Beliau berkahwin dengan Mohd Sumali Reduan yang juga setiausaha kerja Umno. - FMT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.