`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, December 8, 2013

Dalam bank bunuh,dalam masjid pun mereka bunuh!

Dua warga asing adalah diantara empat orang yang ditahan polis dalam kes pukul hingga mati anak seorang bekas MP yang curi duit dari tabung masjid.

Nampak nya bukan saja kerja-kerja harian kita dah diambil olih orang asing ini tetapi AJK masjid juga sudah mereka kuasai. Olih itu kariyah warga tempatan yang berjemaah dimasjid yang berkenaan boleh lah sorok muka dalam kain bini mereka. Kah..Kah..Kah..

Ini lah Malaysia Ku... yang mencuri berjuta-juta, yang kapur berjuta-juta akan disanjung, yang rembat duit rakyat berjuta-juta ringgit akan dicium tangan dan kaki, (kalau boleh ko**k juga mau di hisap) manakala yang mencuri dua tiga puluh ringgit? sanggup dipukul hingga mati.

Memang dia mencuri, itu pun bukan duit masjid tetapi duit derma dari orang ramai . Jalan paling baik ialah panggil polis dan biarkan mahkamah yang jatuhkan hukuman, tetapi kenapa biarkan empat orang ini termasuk dua warga asing yang tidak diketahui status mereka sama ada mereka pendatang halal atau haram membuat keputusan sesuka hati? Sekali lagi jemaah dari kariyah itu yang berjemaah dimasjid itu boleh masukan muka mereka dalam kain bini.

Gurkah-gurkah politik di'port' akan menunggu untuk melihat apa keputusan pihak yang berkuasa dalam kes ini... warga asing pukul hingga mati budak warga tempatan? dan adakah Billal, Siak dan Tok Imam hanya tumpang tengok?

Memang bangang dan bodoh sekali dua orang jemaah tempatan yang pukul budak ini. Memang patut akan ada orang yang mengatakan orang melayu islam di Malaysia akan dituduh bodoh.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.