`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!





Monday, March 30, 2015

KENYATAAN SPR MENGENAI PERSEMPADANAN SEMULA DI SARAWAK!





Apa lagi puak Pakatan tak puashati ni? Kan dah terang lagi bersuluh SPR sangat telus tu? Tak cukup ke lagi? Atau korang nak SPR ikut cakap korang je? Come on la berapa kali mau cakap, kaau korang terer, berapa kerusi diletak pun korang takkan takut punya, tapi dari cara korang gelabah lain macam ni memang nampak lu orang ada niat busuk maa..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.