`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, February 21, 2014

Inilah Wajah Jihadis Murtad Pantai Timur untuk tindakan Zahid Hamidi


Betapa bangganya gua kerana dilahirkan di Malaysia sebuah negara Islam. Puji-pujian terhadap Islam berlaku secara meluas di media sosial. Puji-pujian begini adalah cerminan sebenar bahawa Malaysia sebuah negara Islam yang meletakkan Al Quran di tempat tertinggi.

Sebagai sebuah negara Islam yang tidak mengamalkan hukum Islam, Malaysia tetap meletakkan Al Quran di tempat yang tinggi. (cuba flashback siapa ucap kata-kata ini) 

Buktinya lihat gambar di bawah.

Di situkah tempat yang tinggi yang dimaksudkan pemimpin negara Islam Malaysia?
Beginilah bentuk puji-pujian yang dilakukan terhadap Islam di Malaysia. Satu kebanggaan pemimpin Islam Malaysia gamaknya. Jika tidak bangga masakan pujian sebegini dibiarkan begitu sahaja. 

Nah di sini gua nak tunjukkan muka jihadis yang menyebarkan gambar dan kata-kata pujian terhadap agama rasmi Malaysia. Khas untuk MP Bagan Datoh yang juga Menteri Dalam Negeri yang berjiwa Islam kental.

NGO Islam diharap tidak melihatnya kerana gua khuatir NGO Islam akan hantar darah ayam kat jihadis Murtad In Pantai Timur itu.

** Benar atau tidak itu orangnya gua tak pasti tetapi itulah orang yang disebut-sebut sebagai admin page tersebut. Namun Zahid Hamidi sebagai menteri yang bertanggungjawab ke atas KDN punya kuasa untuk mengarahkan jihadis tersebut disiasat. Laporan polis dah dibuat. Tindakan polis sahaja yang belum. Tengok gambar jihadis cun di SINI

bravo negaraku negara Islam

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.