`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!





Friday, February 28, 2014

" Muhyiddin Yassin Serta Konco-Konconya Dengan Selambanya Menderhaka Titah Sultan "




Anwar yang hanya seorang diri tanpa ditemani oleh wakil Cina bertazkirah pun puak-puak macai BN hangat satu badan macam kera kena belacan. Inikan pula orang no 2 negara Timbalan Perdana Menteri sendiri yang masuk Surau siap berbaju BN wa habaq lu dan membawa sekali bakal calon MCA "Cina tau bukan Melayu" untuk PRK Kajang berkempen dipekarangan surau. 

Ini apa cerita bro, aku tak kata bawa orang cina kepekarangan surau itu salah tapi kalau hal ini jadi dekat pemimpin pembangkang maka akan bisinglah puak-puak beruk yang ada dalam BN. 

Cermin diri sendiri dulu lain kali, paku dulang paku serpih, kata Anwar BN pun sama bahkan lagi teruk. Kurang-kurang Anwar tu bersopan sikit lengkap dengan baju melayu dengan kopiah. Hangpa masuk siap lengkap dengan pakai baju BN, kalau bukan berpolitik habis panggil apa.

Semasa Anwar dihentam tahu pula korang semua terfikir pasal titah Sultan Selangor yang melarang rakyat berpolitik dalam surau atau masjid. Derhaka titah sultanlah, tidak hormat sultanlah. Sekarang bila dah kena batang hidung sendiri apa mau cakap, serius memang buduslah korang ini. Larang-larang alih-alih sendiri pun buat.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.