`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!





Wednesday, April 30, 2014

LAWAK ANAK SAMY VELLU


KALAU ITU NUAR BERAHIM KENA HUKUM HUDUD SUDAH LAMA NUAR BERAHIM MATI WOOOO
AYOOO SAMY SAMY .. KALAU ITU MACAM LAKSANAKANLAH HUKUM HINDU PULAK
MESTI NUAR BERAHIM TAK KENA HUKUMAN MATI.
RUPANYa hukum hudud ini tak ada rayuan, kena je terus hukum. kalau nak potong terus potong, kalau kena rejam terus rejam. banyak sangat tak tahu tapi bercakap jugak macam kroni umno dalam pas. yang masih bersangka UG lah, duk fikir undi berpecahlah, duk fikir benda karut karut. apa benda kalau fikir terlalu laju mesti tak boleh, pelbagai andaian dibuat buat belum lagi. kalau aku buat ni jadi macam ni macam mat jenin atas pokok kelapa akhir terjunam kepala dulu mampus baham tanah jilat chok. kesan ceramah umno kepada rakyat bukan islam dan juga kepada orang islam sendiri, hukum islam begitu menakutkan mereka. 

semua pihak nak bercakap pasal hudud, hudud makin popular dan makin dikenali. begitu menakutkan penjenayah, sebelum dilaksanakan sudah ada tanda tanda penjenayah amat takut jika dilaksanakan. banyak pihak bercakap demi menghalang perlaksanaan hukum hudud. semua jenis rakyat bercakap, yang tak tahu langsung pasal hudud pun bercakap, yang menganut islam ala ala nazi pun bercakap menkorner kemana mana arah agar hudud tidak dilaksanakan. yang islam ada jugak tak mahu dilaksanakan hudud. tapi malu malu nak ngaku yang tak mahu hudud dilaksanakan. jawap aje macam artis, saya tak setuju tak tutup aurat masuk neraka, aku rela masuk neraka sebab nak hidup enjoy terlepas macam lembu.

-FZT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.