`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, December 31, 2014

PERHATIAN terutama kaum WANITA..Lihat Video INI....

PERHATIAN terutama kaum HAWA.. Saya mohon dan merayu kepada anda semua tengok video ni sampai habis.. Saya merayu, saya mohon.

Kepada kaum adam, sila tag/share/download dan bagi kakak, adik, mak saudara, saudara2 perempuan, kawan-kawan perempuan anda, isteri anda dan semua kaum hawa yang anda kenali supaya mereka lihat video ini.. Saya mohon saya merayu..

Ya allah, ampunilah dosa-dosa ibu kami, isteri kami, kakak dan adik perempuan kami, anak saudara perempuan kami, sepupu perempuan kami dan kesemua kaum hawa.. Ampunilah dosa-dosa mereka yang lalu.. Jauhilah kami semua dari seksa api neraka mu ya Allah...






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.