`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Monday, April 15, 2013

BN Dalam Bahaya ... Blogger Pembangkang DEDAH KLON MUSTAFA ALI SEKS JANDA BERANAK DUA





Artikel Penuh, dibawah DR NOVANDRI




Eh MAMPOS, memang MAMPOS Mustaf Ali ... 

Jika beginilah ANALISIS yang dilakukan BLOGGER PEMBANGKANG, dan masih ramai penyokong pembangkang PERCAYA dengan ANALISIS TAHAP IQ KALDAI ini ... 

Alamatnya LEBIH MEMPERCEPATKAN Mustafa Ali digantung atau dipecat dari jawatan Setiausaha Agung PAS.

Dalam PAS mahu menghilangkan berita yang memusnahkan karier Mustafa Ali, blogger pembangkang HANYA menyebabkan LEBIH RAMAI rakyat marhaen percaya sememangnya Mustafa Ali adalah pelaku seks porno bersama Janda Beranak Dua ini.

Bagi yang masih belum menonton tayangan perdana ini, klik GUNA PELAKON MUDA ? 

Cubalah 'print screen' sendiri, bandingkan hasil print screen anda dengan ANALISIS MAHA HEBAT yang dilakukan oleh blogger pembangkang di atas.





Artikel penuh:


TERKINI! VIDEO TERLARANG : BLOGGER PEMBANGKANG KANTOI KLON MUSTAFA ALI !!! #spendastopa

MiM tergelak besar dengan satu 'analisis' blogger pro-pembangkang yang bukan sahaja low class tetapi silap besar. Anda baca printscreen blogger pro-pembangkang itu :



Anda bandingkan foto blogger pro-pembangkang dengan printscreen asal video terlarang yang MiM terima daripada pembaca blog ini :


Anda lihat rambut di dalam circle. Pelik!


Ternyata tidak terdapat tanda seperti yang didakwa oleh blogger pro-pembangkang itu! Kantoi dan memalukan!

MiM tidak sangka blogger pro-pembangkang begitu desperado cuba berbohong untuk mempertahankan individu yang didakwa mirip pemimpin tertinggi PAS. Dan tindakan mereka yang cuba berbohong sudah pasti akan menyebabkan lebih ramai lagi rakyat tidak percaya kepada blogger pro-pembangkang.

Yang lebih peliknya ialah blogger pro-pembangkang sendiri telah menyebarkan foto-foto terlarang di dalam blog mereka. MiM telah tutup part yang tidak perlu disiarkan di dalam blog ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.