`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, April 28, 2013

CALON PAS MASUK ICU!!!



Kali ni bukan main - main beb. Tapi ini cerita betul - betul berlaku. Tinggal lagi, ianya belum dapat dipastikan dengan sah memandangkan orang yang cerita tu joke tak pasti.

Maka, jangan pulak ada yang marah kalau nanti ada spekulasi orang buat tentang berita yang disebarkan oleh Ketua Pemuda PAS Negeri Sembilan ni.

Bukan apa. Mulut tempayan joke susah nak tutup. Inikan pulak mulut manusia. Dah tentu nanti ada pihak yang kata semua ini hanya sandiwara untuk meraih simpati.

Maklum la. Dalam keadaan sekarang ni, semua benda joke boleh dijadikan sebagai bahan untuk berpolitik. Waima orang dah meninggal joke boleh jadi modal Politik jugak.

Jika sebelum ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu boleh menjaja cerita pasal orang mati, jangan pulak diorang marah kalau ada orang buat spekulasi mengenai isu ini.

Walaubagaimana pun, SH doakan semoga calon PAS yang dikatakan masuk ICU tu selamat dan sentiasa didalam lindungan Allah S.W.T. Semoga beliau sembuh dan dapat meneruskan kehidupannya diatas muka bumi ini. Amin...
SEREMBAN - Calon Pas bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Lenggeng, di sini Zulkefly Mohamad Omar dilapor dimasukkan ke sanatorium selepas dikatakan mendapat serangan angin ahmar, semalam.

Ketua Pemuda Pas negeri Mohd Khairil Anuar Wafa yang mengesahkan perkara itu berkata Zulkefly Mohamad, 49, kini berada di Unit Rawatan Rapi (ICU) di sebuah sana! torium d i Kuala Lumpur.

Mohd Khairil yang juga calon Pas bagi kerusi DUN Labu bagaimana joke tidak pasti sanatorium mana dan bila Zulkefly Mohamad dimasukkan ke sanatorium berkenaan.

"Saya cuma dimaklumkan bahawa Zulkefly berada dalam ICU," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Zulkefly Mohamad menghadapi saingan tiga penjuru bersama calon Barisan Nasional Datuk Ishak Ismail dan seorang calon bebas Zulkifli Abdullah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.