`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, April 5, 2013

edisi bubar sinis - pakatan rakyat perak hanya mimpi senja

mimpi sokmo

nampaknya calon calon wakil perak belum habis diputuskan. tok jib dah umum bubar, zamry pun dah bubar dun tapi pakatan rakyat masih lagi belum seleasai dengan masalah. rupanya blogger blogger dari puak puak militan gagal menguasai pakatan rakyat.  blogger yang kaya dengan idea, ramalan, menjadi perisik yang menjadi pakar strategi masih gagal memberikan impak. nampak masalah terus berlaku kerana mungkin idea idea blogger reformasi tatak boleh pakai sangat dalam dunia realiti. sekadar bercakap kosong dan tidak ada nilai.
mediaperak tempat bersarang blogger militan yang hebat pun dah makin slow malap, belum pru pun dah malap, kemanakah blogger ini menyampaikan idea, apakah idea dah dibuang ke longkang. mimpi nak kembali memerintah perak nampaknya makin pudar, dengan terlampau banyak idea menyebabkan tak ada satu pun yang boleh dipakai tak sempat buat kpi dah dibuang sebab pemimpin pakatan rakyat terlalu slow nak mengikuti kelajuan pemikiran mereka ini.

setelah pakatan rakyat memerintah secara kontroversi, rakyat perak sudah meluat dan bengang dengan keadaan ini. bukan kerana barisan nasional kuat diperak tapi sebab banyak sangat idea yang melaju masuk. dengan metafora dengan bahasa kiasan, perak tak akan mungkin jatuh lagi ke tangan pakatan rakyat, kerusi pun tinggal 5 saja. 

kekusutan perak membuatkan nuar berahim terpaksa masuk kedalam untuk menyelesaikan masalah yang terbeban. nuar berahim terpaksa bertanding di perak untuk menyejukkan suhu yang mencanak naik kepanasannya. semoga nuar berahim dapat selesaikan kebengongan ini yang melanda di perak. wakakkakaaa.. apa kata kita dengar pesanan penaja wakakaakaaaaa

-freezoneterengganu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.