`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, April 26, 2013

Kalau ada telor, sebut nama lorr..



Pasal menuding jari pada pembangkang memang pandai tapi tak der telor nak berterus terang siapa pemimpin yang dimaksudkan.

3 pemimpin pembangkang dikenal pasti dalang kemelut Lahad Datu konon.... Pigiiraahh,,,!! Kalau dah dikenal pasti sapa dia, cer bagi tahu... Ini tidak... dok main aci cop pulak dengan kita. Konon nak dedah lepas PRU, sebab tak nak tindakan menahan mereka dianggap sebagai political ploy. [sini]

Ewah... ewah... Nak berbullshit pulak dia. Weh.. pencerobohan ke atas kedaulatan negara, is not a small matter. ek.?? Its very serius dan tak der kompromi dalam soal tu. Kalau ada bukti yang cukup, tahan mereka sekarang. No delaying. Pengkhianat tetap pengkhianat...tak kita ler pemimpin pembangkang yang disanjung rakyat. Bawak mereka ke mahkamah. Nak tunggu apa ke jadahnyer lagi..??

Kalau betul mereka bersalah dan terbabit... tangkap jer. Rakyat pasti akan memahami tindakan yang diambil. Kalau bertanding pon... pasti rakyat akan tolak mereka. Kita mahu pemimpin yang berwibawa bukan pemimpin yang celaka. Nampak sangat yang main politik sekarang ialah si Bagan Datuk.

Ini semua strategi terdesak nak bagi rakyat benci pada Pakatan Rakyat. Kalau cakap si kaki auta macam dia ini sapa nak percaya?? Sudah-sudahlah memperbodohkan diri sendiri. Rakyat dah cerdik untuk menilai apa yang sebenarnyer berlaku di Lahad Datu. 

Oleh itu, tak payah ler bikin suspens. Rakyat tak caya sama lu...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.