`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, April 21, 2013

Siapekah Ibrahim Ali, Siapekah Zulkifli Nordin, jike di banding kan dengan Datuk Kamalia Naib Ketue Pergerakan Wanita UMNO Malaysia???


PANAS !! Kamilia Pentingkan Kuasa Daripada Parti,Dipecat Daripada UMNO Kerana Tanding Bebas 
 
PAGOH: Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin kecewa dengan keputusan Naib Ketua Pergerakan Wanita Umno Datuk Kamilia Ibrahim yang bertanding sebagai calon Bebas bagi kerusi Parlimen Kuala Kangsar.

Muhyiddin, yang juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN), berkata tindakan Kamilia menyebabkan beliau secara automatik dipecat daripada Umno. "Tindakan beliau (Kamilia) jelas bertentangan dengan Perlembagaan dan peraturan Umno, serta tidak selari dengan semangat perjuangan parti.............


Wak heran kenape Najib sanggup anayekan  Naib Ketue Pergerakan Wanita UMNO ni. Adakah Najib menganggap Datuk Kamalia ni sudah tidak penting lagi dalam UMNO? Adakah Ibrahim Ali dan Zulkifli Nordin tu lebih penting dari Datuk Kamalia?

Perbuatan Najib ni bukan sahaje telah menguris hati Datuk Kamalia sahaje bahkan perbuatan Najib ni juge telah menguris hati seluruh Wanite UMNO di Malaysia ini. Perbuatan Najib ni boleh juge di anggap sebagai satu diskriminasi  dan penghineaan terhadap kaum wanite keseluruhan nye. Najib menganggap wanite UMNO ni cume layak menduduki kerusi DUN sahaje dan bukan nye di parlimen.

Kenyataan dari Timbalan PM Muhyiddin ini telah meletak kan garam keatas luke di hati Wanitan UMNO. Sepatut nye Muhyiddin mengkaji dulu sebab2 nye mengape Datuk Kamalia yang sangat setie kepade UMNO sanggup berbuat demikian dan bukan nye terus menjatuhkan hukuman yang begitu drastik.

Tindakan Muhyiddin telah memberi kan gambaran yang sangat buruk terhadap kepimpinan UMNO. Pemimpin2 UMNO memang berkuku besi, tamak dan gile kuase. Mereke sanggup buat ape saje asalkan mereke boleh terus berkuase. Orang2 di bawahan yang patut 'dibunuh' mereke akan 'pancung' begitu saje tanpa memerekse asal usul kesalah nye.

Najib telah gagal 100% dalam misi transformasi nye dalam UMNO..........

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.