`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, October 25, 2014

VIDEO PENYOKONG JDT TERLAMPAU

LATIHAN PASUKAN FELDA UNITED DI GANGGU KACAU PENYOKONG JDT YANG MELAMPAU.
WELCOME 2 HELL ... begitulah ayat yang tertulis pada kain rentang di pegang beberapa orang di percayai penyokong ultra JDT ketika para pemain Felda United sedang menjalani latihan .. paling teruknya di lemparkan bom asap lagi.

Apakah para penyokong JDT sudah terlalu terdesak mau merangkul Piala Malaysia sampai sanggup melakukan provokasi sebegini rupa?? .. Adakah penyokong JDT mau memberitahu dunia yang Stadium Tan Sri Hassan Yunus, Larkin, adalah neraka????

Inikah semangat kesukanan yang mau di tonjolkan???

Semasa pasukan JDT turun padang menjalani latihan dimana-mana jua adakah penyokong pihak lawan melakukan kebiadapan dan provokasi melampau???

Kalau begini sikap yang dipamirkan penyokong JDT, maka jangan hairan jika majoriti rakyat akan mendoakan kemenangan berpihak kepada pasukan FELDA UNITED.

Rakyat tidak gentar dan hormat kepada pembuli pengamal budaya samseng.

Budaya samseng dalam apa jua jenis sukan perlu di nyahkan.

Tahniah kepada para pemain Felda United yang tidak termakan akan provokasi biadap dengan terus memberi tumpuan pada latihan bagi menumpaskan pasukan JDT pada perlawanan Separuh Akhir kedua Piala Malaysia malam ini yang dibekalkan kelebihan 1 gol .. doa rakyat bersamamu.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.