`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, February 28, 2016

Khairuddin to lodge ROS report against Umno



Former Umno leader Khairuddin Abu Hassan will lodge a report against the party with the Registrar of Societies (ROS) on March 1.
This is because the supreme council had not been following the party's rules, including when suspending Muhyiddin Yassin as Umno deputy president, he claimed.
He added that by suspending Muhyiddin as party number two, the council also did not respect the outcome of the last party polls.
"The time has come for all Umno members to stop the apple polishers in the supreme council from fooling us all," Khairuddin said in a Facebook posting today.
[More to follow]
-Mkini

1 comment:

  1. Saya pendatang baru di blog ini ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada OM AGUS karna berkat bantuan Nomor togel 4D yang OM AGUS berikan ternyata benar2 tembus, saya tidak tau harus berbuat apa untuk membalas kebaikan OM AGUS,Awalnya saya kurang yakin dengan angka yang OM berikan, Tapi ternyata alhamdulillah saya menang 4D, Sudah berapa banyak peramal yang saya hubungi tidak ada satupun yang tembus malahan hutang-hutang saya bertambah banyak,kini kehidupan saya jauh lebih sukses dari pada sebelumnya ini semua berkat bantuan OM AGUS, Bagi teman-teman penggila kupon putih yang tidak pernah merasakan kemenangan 4D silahkan hubungi OM AGUS di 085396801745 dan angka yang di berikan 0M dalam 5X putaran ini tidak pernah meleset,anda jangan mudah tergiur dengan janji-janji saatnya kita perlu bukti hanya OM AGUS yang menjamin 100% kemenangan.Kalau mau bukti hubungi sekarang TERIMAH KSi-

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.