`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, February 15, 2013

DAP P.Pinang Kontoi!! [VIDEO]


Beberapa hari lalu, aku tengok post facebook pro-umNO yang post video kat bawah:

Antara tuduhan machai umNO ialah:
“DAP P.Pinang hantar orang-orang depa dan mengarah mereka berdiri dihadapan pentas dan melakukan provokasi majlis Bee End P.Pinang tersebut. Sebab tu mereka jerit NO bila Najib tanya Are You Ready For BN”.
Aku tak ambik peduli dengan apa yang machai umNO kata kerana kalau machai umNO berkata, lazimnya 200% adalah auta dan fitnah.Pernah aku terfikir untuk menulis artikel untuk meng’KANTOI’kan kerja bohong umNO nie, tapi aku kekurangan bukti untuk  meng’KANTOI’kan kerja bohong umNO.
Hari nie, aku baca post rakan blogger, King of Goblok. Jadi, bukti kukuh sudah ada untuk melondehkan keje bohong umNO. Cuba hangpa tonton video dibawah nie dulu:
Memang betul apa yang cuba dibuktikan oleh video diatas. Teringat, kerja aku yang dulunya editor part-time. Tak perlu orang hebat-hebat, orang tau guna video editor yang biasa-biasa pun sudah cukup untuk buat kerja penyeleweng nie. Kredit kepada Coconut Stack.
Aku jugak ada beberapa soalan kepada sesiapa yang masih lagi mengaku bahawa “DAP provokasi majlis Bee End dan orang ramai kata YES bila Najib tanya Are You Ready For BN”:
1) Tuduhan
DAP P.Pinang hantar orang-orang depa dan mengarah mereka berdiri dihadapan pentas dan melakukan provokasi majlis Bee End P.Pinang
Soalan:
1)Woi, orang yang nak provok majlis orang mana ada duduk depan-depan?
2)Kalau betul DAP P.Pinang berniat jahat nak provok, kenapa tak buat kerja-kerja seperti sabotaj banner program?
3)Kalau betul jerit YES tu orang-orang DAP, dimana perginya para penyokong Be End P.Pinang? dah pupus?
4) Kalau betul DAP P.Pinang berniat jahat nak provok, kenapa mereka hanya terhenti dengan laungan NO saja? kenapa mereka tak buat keje-kerja provok lain seperti mem-BOOO semasa Najib berucap?
Kalau nak klentong, umNO Juara Setan
- media perak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.