`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, February 16, 2013

Fadzilah Kamsah. Ceramah pongpang2 tapi keluarga sendiri?


Rahsia Penceramah No.1 Malaysia

Add caption
                                                            Wahai Dato’ Fuckzilah Kamsah….
                 Macam2 program buat untuk mendidik anak2…Dan mendidik mak bapak dengan pelbagai topik… Segalanya hanya dan semata-mata untuk meraih kewangan yang lumayan dan melariskan buku-buku yang dipasarkan..Supaya dapat anugerah “Best Seller”..
  Kenapa aku cakap macam ni???
                  Salah dan kelemahan orang lain nampak.. Tegur mak bapak supaya mendidik anak mengikut cara betul dan mengikut hasil kajiannya yang telah dia buat..Padahal dia tiru dari buku-buku orang putih je… Aku tanya soalan, dia cakap “cek macam mana aku didik anak dan dia kata anak aku ada jin hasil saka dari datuk nenek aku..” Logik ke…Dulu aku rasa dia gak yang tak percaya dengan hantu la ape la.. Sekarang dia cakap anak aku degil sebab ada saka dari atok nenek aku.. Tak masuk akal langsung.. 
                  Bak kata orang, mengata dulang paku serpih… Mengata orang , dia yang lebih.. Nak tengok ape yang terjadi kalau ikut acuan dia dan kajian dia tu?????? tengoklah sendiri…..
Anak Dato’ Fazilah Kamsah “Dayah” (paling kanan)
macam “labu air”
Anak Dato’ Fadzilah Kamsah “Dayah” (paling kiri)
Anak Dato’ Fadzilah Kamsah “Dayah” (No. 2 dari kiri)
Anak Dato’ Fadzilah Kamsah “Dayah” (paling kiri)
Anak Dato’ Fadzilah Kamsah “Dayah” 
Anak Dato’ Fadzilah Kamsah (kiri:syazwan , tengah:dayah , Kanan:Syakir)
Anak Dato’ Fazilah kamsah “Syakir” (peng..peng..peng…)


Gambar-gambar ni aku dapat kat “Muka Buku” anak dia sendiri nama dia Syakir.. Dia letak dalam album “ZAMAN BERCINTA“..Macam ni zaman bercinta dia rupanya..jeng…jeng…jeng…

Waktu pasangan bergaya.
Waktu dating di Carls Jr.
Waktu dating di Low Yat.
Waktu berusaha untuk behave di UIA.
Kata hikmah dari Dato’ Dr. Hj. Mohamad Fuckzilah Kamsah, kita renungkan dengan hati waras kita:
“Anak mencerminkan sikap ibu bapa…”
“Mana nak tumpah kuah kalau tak ke nasi..”
“Bapak borek Anak rintik…”
“Bapak kencing duduk , Anak kencing berlari..”
(macam ni ke zaman bercinta Dato’ Fuckzilah dengan Datin Pah dulu)kui…kui…kui…
- http://rashidliar.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.