`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Monday, April 15, 2013

UMNO yang pasti akan sekali lagi dihancurkan oleh mammak.............





Mammak Mahathir ni pernah jadi kan UMNO parti haram dan di bubarkan. Yang menghairankan Wak mengape mammak ni dibiarkan terus melalak tidak tentu arah. Mammak sememang nye dah di benci oleh kaum bukan melayu. Boleh di katekan semue pemimpin dari parti komponen Barisan Nasional MCA, MIC dan Gerakan bencikan si mammak ni.

Make Wak tidak heran juge kalau ade pemimpin UMNO tu sendiri yang membenci si mammak ni. Sebenar nye si mammak ni sedang sebuk berkerje memecah belah kan UMNO. Sasaran utame nye ialah mencantas semue 'musuh' nye dalam UMNO.

Musuh utamenye ialah kumpulan Abdullah Bedawi, terutame nye menantu Abdullah Bedawi. Semue kaum kerabat Abdullah Bedawi pasti di hapuskan menjelang PRU13 ini. Persoalan nye mengape kumpulan AB mesti dihapuskan? Jawapan nye sangat mudah - Khairy Jamaluddin menantu AB telah mencabar Mukhris dalam merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO.

Apebile anak si mammak ni tewas, si mammak terus keluar dari UMNO kerane terlalu marah. Si mammak ni kembali masuk UMNO setelah di pujuk dan anak nye yang tewas tu diberikan jawatan Timbalan Menteri. Sedangkan si Khairy Jamaluddin yang memegang jawatan Ketua Pemuda UMNO tu tidak di beri ape jawatan dalam kabinet.

Permusuhan antare kumpulan AB dan si mammak ni lah yang menyebabkan UMNO hampir tumbang pade PRU12 yang lepas. Sekarang permusuhan ini makin bertambah parah. Wak tak heran kalau UMNO tumbang pade PRU13 ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.