`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, October 27, 2014

Budak 4 tahun hilang di Ikea, kini di jumpai dalam keadaan yang amat meruntun hati



Seorang kanak-kanak lelaki berusia 4 tahun hilang di dalam Ikea, menyebabkan ibu bapa nya panik dengan mencari nya seluruh kawasan dalam Ikea tersebut.


Namun lebih kurang setengah jam kemudian selepas pencarian kanak-kanak 4 tahun itu berjaya ditemui, akan tetapi semuanya telah terlambat.

Orang ramai di nasihatkan agar sentiasa mengawasi anak-anak mereka dan memastikan kehendak dan permintaan anak- anak tersebut diberi perhatian serta mereka sebelum mereka bertindak sendiri.

Pemandangan di tempat kejadian amat meruntun hati semua pengunjung yang berada di sana. Gambar anak tersebut seperti berikut.


Pada ibu bapa jangan lah terlalu asyik shopping sahaja kehendak anak-anak perlu lah di ambil tahu dan sentiasa beri perhatian.

Anak-anak zaman sekarang sememangnya mereka seorang yang sangat bijak, kadang-kadang apa yang di lakukan mereka di luar jangkaan, seperti apa yang berlaku dalam gambar di atas.


Ini hanya lah kisah dan teladan yang boleh di jadikan pengajaran kepada ibu bapa, semoga tidak ada perkara buruk yang berlaku kepada mereka dengan apa yang mereka lakukan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.