`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, September 2, 2016

AYUH NAJIB, JADILAH MALAYSIAN OFFICIAL 1 YANG BENAR2 JANTAN!!

Walaupun ura-ura saman Najib Razak terhadap The Wall Street Journal atau WSJ masih tidak diketahui bila akan menjadi menjadi kenyataan, beliau kini dicabar pula untuk mengambil tindakan undang-undang oleh bekas timbalannya sendiri, Muhyiddin Yassin.

Beliau mencabar Najib agar menyamannya jika dakwaan rasuah melibatkan 1MDB yang dilontarkannya selama ini adalah tidak benar.

Jadilah anak jantan. Saya cabar Najib menyaman saya jika apa yang saya cakap tidak benar, tegas Muhyiddin.
Beberapa hari lalu, Muhyiddin mendedahkan bahawa beliau ditunjukkan bukti oleh bekas Peguam Negara, Abdul Gani Patail bahawa sudah terdapat wang sebanyak RM1,000 juta dalam akaun bank peribadi Najib sebelum kemasukan RM2,600 juta yang menjadi bualan hangat di seluruh dunia sejak lebih setahun yang lalu.

Berikutan itu, Timbalan Perdana Menteri, Ahmad Zahid Hamidi mahukan Muhyiddin menunjukkan bukti berhubung dakwaannya serta mengingatkan Presiden penaja parti BERSATU itu agar tidak membuat tuduhan berdasarkan khabar-khabar angin.

Blog ini pada 29 0gos lalu kemudiannya menyarankan agar Muhyiddin disaman, sama ada oleh Najib atau Zahid Hamidi, jika ingin benar dakwaan berkaitan wang tersebut diketahui kebenarannya.

Ini kerana  Muhyiddin terikat dengan akta Bafia jika mendedahkan mengenai akaun bank orang lain secara terbuka. Hanya dengan perintah mahkamah atau melalui kebenaran mahkamah saja, akaun seseorang boleh didedahkan kepada umum tanpa dikenakan apa-apa tindakan.

Bola kini di kaki Najib. Terpulang kepada beliau untuk mengambil tindakan seterusnya. Muhyiddin nampaknya bukan saja tidak berganjak daripada dakwaannya berkaitan rasuah 1MDB yang melibatkan Najib, bahkan juga seperti tidak gentar berhubung tuduhan wang RM1,000 juta yang didakwanya itu.

Ayuh Najib, jadilah benar-benar jantan untuk kali ini!!
Muhyiddin sudah membuat cabaran terbuka sekarang. Apa lagi alasan untuk tidak menyaman Muhyiddin?

Berdebat dengan Tun Mahathir dan Khairuddin Abu Hassan pun takut, apakah menyaman Muhyiddin juga tidak berani?

Jika tidak berani menyaman Muhyiddin, sama seperti ketidakberaniaannya menyaman WSJ sebelum ini, Malaysian Official 1 apa sebenarnya yang kita ada? (SH).

2 comments:

  1. Perkenalkan nama saya zull fikar. Dan saya ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH JONOSEUH atas bantuannya selama ini dan saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sukses dan ini semua berkat bantuan MBAH JONOSEUH,selama ini, saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang2 dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya usaha Restoran sendiri,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH JONOSEUH atas bantuan nomor togel dan dana ghaibnya, dan saya yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jadi jangan ragu-ragu untuk menghubungi MBAH JONOSEUH karna beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita atau rekayasa tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH JONOSEU di 0823 4444 5588 dan ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang ke 2 kalinya terimah kasih..

    ReplyDelete
  2. Saya Ibu Maya TKI SAUDI ARABIA Mengucapkan banyak-banyak trimakasih atas bantuan angka 4D 3302 pada hari SENIN Tanggal 05.09.2016 Terbukti Tembus 100% atas bantuan Aky Pandawa saya menang sebanyak Rp 300 Juta dalam bentuk uang indonesia jadi siapa tau anda mau menang juga sama seperti saya silahkan hubungi Aky Pandawa di 085298476843.TRIMAKASIH

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.